Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Ja, det kommer litt an på størrelsen på bedriften, 20 brukere kan man teste for mye og finne greie løsninger, 20000 brukere er helt kaos mtp. særtilpasninger ja. :stuck_out_tongue:

Da jeg lagde siste system tok jeg det gamle og fjernet alle unødvendige ledd og la det i skyen. Supersuksess det fordi det var nesten helt likt som før for brukerne rent bruksmessig, men sparte dem for tid der det var mulig.

2 Likes

Lagde du både frontend og backend på nytt? Eller bare en av delene? Eller bare refactored du frontenden?

Alt ble laget på nytt, men frontend ble gjort i Sharepoint, så relativt enkelt. Det bak tok en stund å lage og var mer jobb selvsagt. :slight_smile: Det var brukeropplevelsen som ble en supersuksess.

Det jeg tok med fra det gamle var alle felt de brukte før og logikken i oppsett i front end, så de ikke fikk en annerledes opplevelse der rent innføringsmessig. Tidligere hadde “systemet” vært veldig manuelt, så kunne ikke akkurat hente noe derfra til backend. :stuck_out_tongue:

1 Like

Nå er vi vel veldig off topic men et av problemene med innføring av nye systemer er også opplæringen. Den er ofte mangelfull og gjøres ofte kun før man begynner å bruke systemet og da glemmer man veldig mye av det. Bør gjentas også en stund etter systemet er tatt i bruk slik at brukerne har evne til å ta til seg mulighetene og kan spørre om ting de synes er tungvint.
Brukerne finner en måte å gjøre ting på og holder seg til den uvitende om at det gjerne finnes en langt enklere og raskere måte å gjøre det samme på.

4 Likes

Får legge til en lunsj som illustrer noe i nærheten av problemet i hver post, så er det innafor.
image

3 Likes

image

image

5 Likes

Gen Z be like : :tipping_hand_woman: “Aksjer er så enkelt altså!”

image

7 Likes

Noen fødes med ski på beina, andre med aksjer i lomma. Heldig hun der ja :sweat_smile:

1 Like

Hvem er hun?

5 Likes

3 Likes

2 Likes

4 Likes

Dette er Meme materiale ! Tar noen utfordringen ? :laughing:

2 Likes

edit

3 Likes


Screenshot 2022-06-11 at 21-00-36 DN – Det som teller - Copy

1 Like