Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Caption this…? :thinking:

covid

2 Likes

image

1 Like

Ikke bra… Hva er det han holder i venstre hånd som han stikker under jakka tro?

Det ramler noe ut av nesa hans :sweat_smile: huff å huff…

image

1 Like

Tweeten er slettet …

Er vel blitt tatt bort. Det er ikke lov å dele bilder/videoer av andre uten samtykke, så med advokatene Northug har råd til så ville jeg vært forsiktig med det.

Var en film av The Thug i noe beruset tilstand, på mer enn alkohol.

:dog: :eyes: :speech_balloon:

image

Dét vet du ikke. Så slik ut, ja, men du vet det ikke…

2 Likes

Uansett ikkje måten å gjøre det på,. Håper det ordner seg :v:

Hehe og siden videoen er fjernet kommer folk til å tro det var enda verre enn det var :stuck_out_tongue: Good times med sosiale medier gutta ^^

Neida, de som har sett videoen får selv spekulere i hva han gjemte unna på innerlomma, hvorfor han tørket seg under nesa og virket særdeles Rusa.

Gutten trenger hjelp og jeg håper hendelsen nå gir han den hjelpen han trenger.

For meg så det ut som han var flau og skulle tulle med at han “snortet” ølet han fikk i nesen. Men uansett er enkelthendelsen der ganske irrelevant. Fokuset her er at han setter andres liv i fare både ved fyllekjøring tidligere og potensielt ruset kjøring nå i høy fart. Med andre ord. Han lærte ikke av første gangen og bør miste lappen for alltid imo.

8 Likes

Lappen for alltid og noen måneder ubetinget fengsel. Og deretter får han gå videre i livet, med all den støtten han trenger og får fra folk. Uansett bra han la seg flat umiddelbart, så han slapp pressekoret som skal “kreve” unnskyldning osv og den typen støy.

2 Likes

Å miste lappen for alltid er en EKSTREMT streng straff i Norge om du bor utenfor Ring 3.

Men at han bør bygge sine egne paller i noen måneder, gjennomføre litt avhengighetsprogram og miste lappen for en lengre periode bør være selvfølgelig.

3 Likes

Yup, det er verdt det om det sparer et liv i trafikken, om det så blir hans eget. I mine øyne selvsagt. Straffen får følge norsk lov :slight_smile:

“For alltid” er vel minimum 5 år i praksis. 6 år siden han dummet seg ut sist med fyllekjøring.

1 Like

Propaganda den der “lappen for livet” dommen, og det er faktisk ikkje så vanskelig å få den heller, blir overasket om ikkje “the thug” mister den på ubestemt tid… Men det er bare til å søke etter noen år og oppføre seg fint så finnes det alltid tilgivelse… :+1: Folk må jo være istand til å tjene penger og å bruke penger så når det blir nødvendig så blir det jo det…

2 Likes