Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Skjermbilde 2022-12-18 kl. 13.14.44

15 Likes

I denne historien er det de kvinnelige politibetjentene som er overmakta og stakkars Bamse som føler seg diskriminert. Han forsøker bare å slå tilbake mot overmakta.

14 Likes

Jeg forstår ikke problemet. Får man bot av en kvinnelig betjent så har man jo en ekstra grunn for å være sur på øvrigheta, uten at det koster noe ekstra.

13 Likes

“Few people understand this” er et meme blant finanstwittrere, ofte forkortet til “few”. Her får man sagt mye med få ord, gitt.

6 Likes

1 Like

6 Likes

Sett filmen. Absurd å kritisere lovens lange arm for det der. Politiet skal i alle land møtes med en særlig respekt. Det er en respekt for selve institusjonen “politi” som alle er avhengig av for å ha et fungerende samfunn.

Hadde jeg vært politi hadde jeg høynet innsatsen når hun ble spydig og tatt kvinnen for å ikke blinke ut av parkeringsplassen hun først er på - det ses på videoen at hun kjører ut uten å blinke.

2 Likes

Skal vi tro statistikken under så er vel PMS noe som kan oppleves som et problem
image

4 Likes

9 Likes

6 Likes

Evolusjon i praksis

15 Likes

15 Likes

image

7 Likes

Stort fylke

6 Likes

6 Likes

10 Likes
7 Likes

Da kan snart Only Fans-jentene cashe ut til alle sine lojale følgere med store lommebøker xD Ikke at det ikke skjer allerede da…

1 Like

Overrasket om dette GLIR HELT INN hos dagens regjering. Tipper de FÅR SEG EN MUNNFULL av SV.

1 Like