Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Sssssj! Må ikke vekke dragene!

Dragen her i huset kommer til syne hver 28. dag eller så.

4 Likes

Forstår ikke problemstillingen. Er det ikke en menneskerett for psykopater å være sulten?

Jeg donerer 500 kr. til kreftsaken om du tør si det til dragen.

Gladmelding fra Norsk Tipping. Går nå så vidt i pluss etter strømregningen for desember.

1 Like

bilde

4 Likes

Julestemning på E18 (film)

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

6 Likes

8 Likes

Denne ble ikke oppdaget? “NORWAY IS ANNOUNCES”

Lurer ofte på hvordan Norge blir sett på utenfra med tilsynelatende så mange KLOVNER i maktposisjon.

Har du PMS ? :rofl:
Jeg skrev ikke at kjønn hadde noe med det å gjøre, men type bil.
Det virket ikke logisk å stoppe den som kjørte minst for fort.
Kjører man Corolla blir man ikke stoppet for bagateller.

1 Like

På vegne av PMS offere i hele verden forstår jeg ikke hvorfor man ikke kan vitse om det. Vitsing er en mulig måte å holde ut problemet. En annen måte ville vært å stille samme krav og forventninger til personer med og uten PMS (eller bedre sagt personer uten PMS og drager med PMS). Noen av dere blir provoserte. Det viser bare at jeg har et poeng.

5 Likes


Northug sprer Corona

12 Likes

Du sa ikke «det har med kjønn å gjøre», men du beskriver jo en situasjon hvor du selv sier at du kjørte for fort og forbi en politibil. Kjønnet på betjentene har jo ingenting å gjøre med at du får bot, som du prøver å antyde. Og hvor betjentene er i sin menstruasjonssyklus trenger du ikke heller å blande inn, egentlig. Det viser jo bare hvor pubertal du er.

…eller hvor hårsår du er :rofl:
Jeg blir ikke støtt om noen spøker om menn.

5 Likes

Det finnes ulike måter å håndtere saker og ting man er misfornøyd med eller mener er urettferdig. Det å spøke og vitse er en av disse måtene. Det er helt vanlig. Dette til etterretning.

Men du har jo ikke spøkt om kvinner? Var det en spøk og si at de «var» PMS, som du formulerer det? Igjen: pubertalt.

Det var kanskje ikke så lett å se :rofl: symbolet ?
"Burde kanskje har spurt om de hadde PMS :rofl: "

Nei, jeg klarer ikke å se det. Men vi lar vel dette ligge nå. Det ble så lite memes, som jeg jo setter stor pris på.