Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

beklager

3 Likes

Etter oppfordring poster jeg i denne tråden i stedet for i Politikk og Kryptovaluttatråden.

[image]

1 Like

image

15 Likes

Det jobbes ivrig med å holde viftene i gang i varmen i Quatar.

13 Likes

10 Likes

8 Likes

God Julestemning hos politiet idag :santa:

:stop_sign: :policeman:“Du stoppet ikke for…” :eyes:" og du brukte ikke blinklys…" :man_facepalming:

8 Likes

Trivelig fyr… gir god tillitt til politiet… Mentalitet som hos en 14-åring.

At de ikke får luket ut sånne i USA er nå en ting, men med den lange utdannelsen som er her i landet er det rart.

12 Likes

Virker som om “hår-robustheten” er manglende hos begge parter her.
Hvorfor sladdes ikke alle personene?

1 Like

her tok hvertfall jeg læring,-hadde helt glemt ut 3-sekundets regelen ved stopp ved dette skiltet,låste/stopp av hjul ,-ja…3-sekunderen :exploding_head: totalt glemt :sweat_smile:,sparte noen kroner ved å snuble over denne videoen :moneybag:

og så må jeg nok gå litt motstrøms i denne “Fuck the Police”-fronten og si at responsen til politiet her var så absolutt på sin plass :relieved: ikke vær tøff i nebbet mot dem i uniform :wink:

1 Like

Hva mener du med tøff i nebbet? Er det ikke lov å være uenig i deres påstand om at hun ikke stoppet? Eller er det at hun bemerker at betjenten ikke brukte blinklys?

3 Likes

Litt Musk over den reaksjonen. Ser ut som tweeten er slettet. Litt Musk over det og.

jo,så nettopp at tweeten er slettet…men opptaket er fra Stavanger aftenblad da politiet hadde konttroll på forus.

men hun ble nok bare lett irritert da hun ble fersket i å “bryte” regelen den dagen,-og politimannen var nok bare ikke klar for noe “bitching” om noe blinklys :sweat_smile:

1 Like

Forskriftene om trafikkskilt sier ikke noe om hvor lenge manstoppe ved stoppskilt . Loven er at man er forpliktet til å stanse helt ved stoppskilt . Bilen skal stå helt stille, og man må være sikker på at det er klart før man kjører ut i krysset.

Man må mao kunne slippe bremsen og da stå helt stille.

7 Likes

Noe litt relatert. Er så innmari unødvendig å ikke blinke ut av en rundkjøring. Koster så lite og skaper mye bedre flyt. Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan bare automatisere denne motorikken inn.

13 Likes

3 Likes

Jeg kjørte forbi en politibil på E18 i 90 sone. Det gjorde mange andre også, men i motsetning til dem la jeg meg inn i høyre fil foran politiet. Dvs andre kjørte fortere enn meg. Men jeg hadde en litt spesiell bil (sportsbil). Tror det må være årsaken til at de stoppet nettopp meg. I politibilen satt 2 damer. Jeg måtte inn i baksetet. Jeg sa ordrett til dem : “Dette er jo bare tull. Alle andre kjørte fortere enn meg. Hadde jeg følt at jeg hadde gjort noe galt hadde jeg vært ydmyk, men dette er bare tull”. Da måtte jeg blåse :slight_smile:
Fikk en bot for 5 eller 7 km/t for fort (husker ikke) i 90 sone.
Burde kanskje har spurt om de hadde PMS :rofl:

6 Likes

Du vet du har vært singel for lenge når…

image
image

18 Likes

Test om du er Psykopat:

10 Likes