Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

4 Likes

image

2 Likes

Screenshot 2023-05-28 at 23-20-24 The Labrador Retriever Is the Most Popular Dog in America for the 31st Year in a Row

2 Likes

8 Likes

Når woke-virkeligheten blir en eneste stor meme av seg selv:

4 Likes

Hvordan går det an å bli så total skada…

1 Like

Jeg skjønner heller ikke hvordan de kunne glemme de enkle woke-reglene.

Du er aldri offer for kriminalitet baaaare fordi noen gjør noe kriminelt mot deg.

Først må du sjekke gjerningsmannens:

  • seksuell legning/hvilke(t) kjønn
  • religion
  • hudfarge

Never ever ever just call the police! Herregud, det vet vel alle nå. Skjerpings.

3 Likes

OK, OK, flere av dere maser på meg om å slutte å poste så opplagte eksempler.

Så her kommer en nøtt for dere som tror dere behersker woke:

  • Passasjeren ba om å bli sluppet av utenfor ruten, mellom to holdeplasser.

  • Sjåføren sa nei.

  • Passasjeren tok (naturligvis) opp en pistol og truet sjåføren.

  • Og da forsvarte altså sjåføren seg med å gjøre det samme.

  • Men: passasjer og sjåfør har i dette tilfellet lik hudfarge. Religion og kjønn er ikke oppgitt.

Hvorfor fortjente denne sjåføren da sparken? Tygg på den. Svar følger senere.

5 Likes

Memorial Day i USA i dag:

3 Likes

Svaret på nøtten, som de virkelig woke av dere la merke til straks dere så videoen, er den litt mindre brukte regelen om handikap, nærmere bestemt retten til å identifisere seg som handis.

Her ser vi passasjeren med pistol stå ved siden av skiltet med «no-guns allowed» på bussen.

Han identifiserer seg derfor som blind og det kan ikke sjåføren. Dermed er det passasjeren som i dette tilfellet trekker det lengste strået og sjåføren som må gå.

Joker Woke fortsetter neste uke til samme tid.

6 Likes

Ikke satt meg inn i denne saken, men bare stusset på at en bussjåfør som går på jobb med gunner høres ikke helt ok ut. En trolig bedre konfliktløsende måte å gå frem på, for å unngå å sette seg selv og evt passasjerenes liv i mer fare, kunne her være å stoppe mellom stasjonen slik som psykoen ønsket og deretter ringt purken om hendelsen. Ting eskalerer jo hvis alle skal gå rundt med gunner og ikke gi etter.

5 Likes

Det er helt riktig @Roc

Den grunnleggende regelen i woke er at man må aldri finne på å forsvare seg (hvis man ikke da oppfyller reglene overfor).

Dette gjelder fra små til store konflikter og er jo essensen i hvorfor SV og Rødt lenge gikk mot å sende våpen til Ukraina: det vil bare provosere Putin.

Hvis vi bare hadde husket dette i 1940-1945 så kunne vi alle nå hatt gleden av å snakke flytende tysk. Schade. Schade.

Du har bestått med god margin.

3 Likes

Interessant at du trekker dette til Ukraina/Putin og andre verdenskrig. Ikke rart folk er agiterte og trekker frem grunnere hvis alt skal trekkes mot krigsforbrytelser og katastrofer.

Det eneste jeg bemerket var at bussjåføren kunne løst dette mer smidig siden vedkommende her trolig, med sin måte å løse en konflikt på, setter andres liv i fare.

Når gærningen ønsket å stoppe og deretter trakk pistolen, kunne ikke sjåføren stoppe bussen? Eller mener du det var en god løsning å trekke frem egen gunner (!) og dermed sette i gang en duell?

7 Likes

Transparency builds trust …

6 Likes

3 Likes

sånn helt ærligt…#ComfortMyBoredom :weary:
image

Ach so! Dette er altså tråden for seriøse diskusjoner. Tut mir leid.

Jeg haster straks videre til en tråd der alt blir oppfattet non-woke (og før du sier noe mer så merk at jeg nå identifiserer meg som en stum trans-muslim, så bare gi deg - du hakke sjans, vet du :grin:)

1 Like

FxPz549WwAUA0-7

Tut mir leid auch hvis jeg har misforstått noe. Trodde du kommenterte seriøst.

Lykke til som trans-muslim :sweat_smile:

Meg og @Roc og sikkert flere andre her idag:

6 Likes