Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

4 Likes

populær Livestreaming fra :uk: …der ungdommer vandrer rett inn i hus til fremmende…

MEME idag,-en realitet om noen dager/måneder… :hourglass_flowing_sand:

1 Like

image

image

Altså, det er vel bedre for samfunnet at man ikke burer tenåringer (selv om de er 18) inne for 10 år i fengsel fordi de er idioter, men - å bare la de holde på og la det eskalere har sine problemer det også.

Finnes mange verre idioter enn han her (alle som er seriøst involvert i voldelig kriminalitet blant annet), men - det er jo helt håpløst at man ikke klarer å få kontroll på drittungen :slight_smile:

1 Like

Go mann

7 Likes

Søkt eksempel.

Hvis bussjåføren hadde gitt etter, ringt politiet og fått fyren låst inne, så hadde det vært mer som at Ukraina etter å ha forlatt en forhandling med Russland hadde fått vesten med på strenge sanksjoner og utplasseringen av vestlige tropper i Ukraina for å beskytte seg.

Det skal jo sies at jeg har stor forståelse for hvorfor bussjåføren hadde pistol, men hadde vel vært greit å gi etter her og så sett om problemet da løste seg midlertidig.

1 Like

Feil tråd men: rekkefølgen er viktig når du skal diskutere spesifikke saker.

  1. Passasjeren ber sjåføren bryte reglene (som kan gi han advarsel / sparken): stopp mellom holdeplasser for å slippe han av.
  2. Sjåføren sier nei fordi det er i henhold til reglene.
  3. Passasjeren tar fram pistol for å true sjåføren.
  4. Sjåføren føler at livet er truet og tar fram egen pistol.
  5. De skyter på hverandre, begge blir såret - så vidt jeg forstår, passasjeren verst.
  6. Passasjeren blir forhåpentligvis fengslet.
  7. Sjåføren får sparken fordi han ikke har lov til å være bevæpnet på jobb.

På hvilket tidspunkt?

Gi seg når han blir bedt om å bryte reglene, og risikere advarsel/jobben, eller når passasjeren trekker en pistol og truer med å drepe han?

Hvorfor ha forståelse for at han er bevæpnet, men ikke for at han bruker pistolen når passasjeren tar fram en pistol og truer med å drepe han ?

Det logiske ville være å ikke ha forståelse for at sjåføren er bevæpnet (reglene er klare: du kan si opp jobben hvis du ikke godtar det), eller ha forståelse for at han er bevæpnet og bruker våpenet når en annen truer han på livet.

4 Likes

9 Likes

Fordi jeg trodde det gikk noe sånt som dette

  1. Passasjeren vil at han skal stoppe, får nei
  2. Passasjeren drar fram pistol og truer med å skyte hvis han ikke stopper
  3. Her tenkte jeg at bussjåføren kunne stoppet bussen. Mindre risiko enn å ta fram pistolen.

Hvis 2. ikke skjer som jeg tenkte, så nei.

2 Likes

hva betyr vel ikke pinsen uten litt hjemmesnekkra humor :smiley: :+1: #Krenkefri2023



Screenshot 2023-05-29 at 15-51-37 Karate Cartoons and Comics - funny pictures from CartoonStock

2 Likes

bilde

7 Likes

8 Likes

Antar dette er fra Murica? :thinking:

4 Likes

As if…

4 Likes

https://twitter.com/Bornakang/status/1662728812596019205
https://twitter.com/itsmattnow/status/1662846306451181568


https://twitter.com/historyinmemes/status/1663231538866143235

2 Likes

Last supper som zoom møte

7 Likes

8 Likes

14 Likes