Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Fra å være en flott, artig tråd med morsomme memes, har noe pålagt seg å gjøre dette til en negativ, kjip tråd om arbeidsledighet. Håper dere lager deres egen tråd om det folkens, tilbake til fun stuff:
image

10 Likes

9VhzdtA

5 Likes

2 Likes

98cf3c0f50a8cdcb813b387abe9a9644

5 Likes

Untitled

1 Like

Vet ikke åssen det er med dere. Men sånn er det ihvertfall med oss. Det beste rådet jeg kan gi er å ikke si ett ord til kona om hva du har på aksjekonto. Om du ikke ønsker ett daglig gnag om alt mulig slags drit som er heeelt nødvendig… som de “trenger”.

Man trenger ikke ny vinterjakke hver vinter…nye sko hver måned osv. Det er bare noe forbanna materialistisk piss. Det Værste er at vi blir kalt materialister fordi vi er opptatt av investeringer. Mens de har 50 jakker og 50 sko.

4 Likes

Jeg tror du bare har funnet en partner som liker å bruke penger. :joy:

Min sparer i fond og interesserer seg ikke for aksjer, men liker å ha penger på konto. Er også veldig flink til å finne billige løsninger.

Så, kanskje du har et foreldet kvinnesyn pga konen din? :see_no_evil:

3 Likes

Aaa overforbrukere, di kommer med både innovertiss og utovertiss, sånn sett støtter eg Christian sitt syn på saken :thinking: men det er flere av innovertissene som er sånn?

Jeg kjenner bare menn som har slitt med inkasso, såååå? :see_no_evil::joy::cowboy_hat_face:

Inkasso ja, eg fikk inkasso en gang når eksen brukte alle pengene mine på sko…

Har du 50 par sko christian? :flat_shoe: :wink:

Nei, også har ikke noen kjærester kunnet bruke pengene mine :see_no_evil:

Har tre par langrennsski og endel par terrengsko. Tror jeg må ha et par til :yum:

1 Like

Det er jo ikke noe vits med penger om man ikke bruker dem.

4 Likes

Jepp! Denne vinterferien leide jeg en stor fin hytte og inviterte med familie og tok med kidsa. Var veldig fint og kostet litt under halvparten av det jeg hadde i avkastning i dag. :cowboy_hat_face:

3 Likes

image

2 Likes

3 Likes

image

3 Likes

Pengene flyttes over i sunne verdiaksjer :roll_eyes:

Screenshot 2021-03-08 at 22.48.02

8 Likes

image

8 Likes

Min kone på +150 000 kr selg selg selg.

Min kone på - 150 000 kr. Selg selg selg.

Min kone på alt annet enn aksjer: kjøp kjøp kjøp kjøp kjøp kjøp
:rofl::rofl::rofl::rofl:

13 Likes

FIRE KLAGER TIL KRINGKASTINGSRÅDET OM «EXIT»

Kringkastingsrådet har fått fire henvendelser om dramaserien «Exit». Det opplyser rådssekretær Erik Skarrud i NRK.

– Tre på seriens innhold med vold og sex, mens en klager på at serien sendes for sent på kvelden, skriver Skarrud i en e-post til VG.

4 Likes