Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Minner meg om denne film-perlen : D
Role Models - Boobs Theory - YouTube

2 Likes

Men etter at det oppsto et voldsomt uvær i havgapet, ble Stangnes tvunget til å søke ly i den lille fyrlykta på knappe to kvadratmeter på skjæret. Ikke lenge etter ble han vitne til at hytta han hadde bodd i de siste to månedene ble skylt av gårde av bølgene.

– Da reflekterer man forholdsvis heftig og raskt. Jeg fikk reflektert like mye på tre døgn som 365 dager, forteller han.

It’s funny because it’s true! :smiley:

FB_IMG_1687945589457

5 Likes

7 Likes

9 Likes

klassiker :rofl:

3 Likes

4 Likes

3 Likes

Charlie Hebdo:


Var i tvil hvilken tråd den passet best på, men her kvalifiserer den vel sikkert til publisering😁

6 Likes

Gotcha. Ingen Tesla på meg altså.

4 Likes

Jeg synes det er usmakelig med alle disse vitser om ubåts-uhellet. At spøke om en slik allvorlig hendelse, jeg skjønner ikke at man kan synke så dypt.

4 Likes

Man tuller også om holocaust, selvmord og voldtekt. Alt sammen er helt greit. Humor er en fin måte å skjære gjennom ganske brutale temaer på. Så finnes det riktige og gale måter å gjøre det på, men den linjen er subjektiv🙌

11 Likes

Hmm? Jeg skjønner faktisk ikke poenget ditt. Såvidt jeg har fått med meg, så har Musk prioritert sikkerhet høyt? Det brukes vel som salgsargument? :thinking:

1 Like

IMG_20230628_214458_835

1 Like

Ja, bare tenk hvor morsomt det også er med alle dødsulykkene i trafikken! De fleste kommer jo som følge av idiotiske sjåførfeil…
Må si det undrer meg å se all hjerteløshet og kynisme her. Vel, det endrer seg kanskje den dagen du selv blir rammet av en tragedie og naboen bare står og ler av deg.

1 Like

Nå misforstår du med vilje. Ha en fin kveld, Pus.

Har blitt rammet av mange mørke tragedier, å se at det også rammer andre, gjør det faktisk litt enklere å svelge for meg.

2 Likes

Nei, jeg misforstår absolutt ikke når man synes det er greit å vitse om f.eks. drapet på over 6 mill jøder! I beste fall har man mistet kontakten med den virkelige verden i sin digitale hverdag.

1 Like
11 Likes

Går fint an å le av se her:

5 Likes