Minner meg om denne film-perlen : D
Role Models - Boobs Theory - YouTube
Men etter at det oppsto et voldsomt uvær i havgapet, ble Stangnes tvunget til å søke ly i den lille fyrlykta på knappe to kvadratmeter på skjæret. Ikke lenge etter ble han vitne til at hytta han hadde bodd i de siste to månedene ble skylt av gårde av bølgene.
– Da reflekterer man forholdsvis heftig og raskt. Jeg fikk reflektert like mye på tre døgn som 365 dager, forteller han.
It’s funny because it’s true!
Charlie Hebdo:
Var i tvil hvilken tråd den passet best på, men her kvalifiserer den vel sikkert til publisering😁
Gotcha. Ingen Tesla på meg altså.
Jeg synes det er usmakelig med alle disse vitser om ubåts-uhellet. At spøke om en slik allvorlig hendelse, jeg skjønner ikke at man kan synke så dypt.
Man tuller også om holocaust, selvmord og voldtekt. Alt sammen er helt greit. Humor er en fin måte å skjære gjennom ganske brutale temaer på. Så finnes det riktige og gale måter å gjøre det på, men den linjen er subjektiv🙌
Hmm? Jeg skjønner faktisk ikke poenget ditt. Såvidt jeg har fått med meg, så har Musk prioritert sikkerhet høyt? Det brukes vel som salgsargument?
Ja, bare tenk hvor morsomt det også er med alle dødsulykkene i trafikken! De fleste kommer jo som følge av idiotiske sjåførfeil…
Må si det undrer meg å se all hjerteløshet og kynisme her. Vel, det endrer seg kanskje den dagen du selv blir rammet av en tragedie og naboen bare står og ler av deg.
Nå misforstår du med vilje. Ha en fin kveld, Pus.
Har blitt rammet av mange mørke tragedier, å se at det også rammer andre, gjør det faktisk litt enklere å svelge for meg.
Nei, jeg misforstår absolutt ikke når man synes det er greit å vitse om f.eks. drapet på over 6 mill jøder! I beste fall har man mistet kontakten med den virkelige verden i sin digitale hverdag.