Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Canada?

3 Likes

Eller er det det? Mexico har tross alt sendt 10000 soldater til USA’s grense :sweat_smile:

2 Likes

Denne er gjennom aktive tiltak i forkant blottet for alle former for tariffer, handelskrig og politiske koblinger!

4 Likes

6 Likes

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

5 Likes

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

7 Likes

Jeg burde kanskje gjøre dette på pm til deg , siden dette er en meme tråd. Mexico sendte i både 2019 og 2021 10k soldater til grensen, så dette er ikke noe nytt.
OG den fantastiske “win´en” som Trump mener han har fått mot Canada nå , er en 2 måneder gammel plan som alikevel var planlagt igangsatt.
Resten av svadaet du kommer med kan du spare til foreningen MAGA-Norge sin circle jerk session.

Bonus meme

y9eczr899zge1

4 Likes

Your memes didn’t age well tonight…

4 Likes

Nesten komisk å se nordmenn argumentere mot 25% toll. Aldri brydd seg om norske toll murer. Plutselig er det fullt opprør pga amerikansk toll. Men ja det er en meme tråd. Så gidder ikke skrive mer.

Jeg tror du har to kontoer eller så er du broren til han andre som hata Trump så kraftig. Nesten så en skulle tro det var trædal selv som var iblandt oss🤢

3 Likes

DEI i Russland

2 Likes

Gi6wwpPXUAAekkJ

https://x.com/TrueBlueViewsX/status/1886590994780708956

7 Likes

Hva skjedde med den andre tråden hvor det bare var Trump-memes? Noen av disse postene er memes, men folk klarer tydeligvis ikke å la vær å kommentere politikk med en gang det kommer noe Trump. Gå tilbake til Memes med politisk innhold eller hva den nå heter.

3 Likes

Tror den heter «jeg tør ikke skrive det rett ut så jeg poster en meme med samme budskap»

TDS hører vel hjemme i den andre tråden ja…

Found one :joy:

Gi0f5frWgAANLv5

6 Likes

For noe tull! Du må lese posten til Snøffelen der du ser at igangsettingen er opp prioritert mye.

Skulle vel bare investere noen millioner. Nå blir det 1,3 milliarder i stedet. Så i stedet for 1,3 milliarder på 3 år blir det 1,3 milliarder i år.

2 Likes