Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Siden mange tydeligvis har et tungt for det:

6 Likes

Den ble låst og skjult med en gang jeg la ut noe :frowning:

image

1 Like

5 Likes

“Against stupidity we are defenseless. Neither protests nor the use of force accomplish anything here; reasons fall on deaf ears; facts that contradict one’s prejudgment simply need not be believed—in such moments the stupid person even becomes critical—and when facts are irrefutable they are just pushed aside as inconsequential, as incidental.”

9 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

4 Likes

2 Likes

9 Likes

Minner om at dette er en meme tråd.

Memes, drit i diskusjon. post morsomme memes.

7 Likes

4 Likes

image

6 Likes

2 Likes

"Det er fascinerende hvordan visse plattformer ivrer etter å skjerme oss fra ‘uønskede’ tanker. George Orwell beskrev dette presist i 1984 : ‘The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.’ Når politiske memes forsvinner inn i obskuritet, er det ikke fordi de er feil—men fordi de er farlige for den rette narrativen.

Aldous Huxley forutså noe lignende i Brave New World , hvor kontroll ikke ble utøvd gjennom sensur alene, men gjennom en overflod av distraksjoner: ‘A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude.’

Sensur er ikke alltid en pisk. Noen ganger er det en vegg av støy som sørger for at de rette tankene aldri blir hørt. Kanskje det er det som skjer her?"

Dette er ikke en politisk kommentar men en kommentar til det som er i ferd med å skje i dette forumet, blir denne posten fjernet, trekker jeg insider abonementet mitt og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

@pdx

10 Likes

6 Likes

Jeg hjalp deg litt med litt tull og tøys på “din bekostning”, så da blir den stående vettu. :grin:

1 Like

28 september 1985 var jeg fem år og gikk i barnehagen, i fantasien min da var denne tegningen spot-on!

1 Like

Gary Larsson var min desiderte favoritt nå jeg var ung.

3 Likes

image

3 Likes

image

Samme her :smiley:

4 Likes

Når man har fått mange av innleggene sine fjernet fordi man har brutt forumreglene blir fremtidige innlegg som blir flagget av andre brukere midlertidig skjult til en moderator har sett på de.

Jeg har ikke noe spesielt ønske av å drive sensur, men ting som ikke følger reglene vi sammen har blitt enige om blir fjernet. Ellers er det jo ganske fritt vilt i denne tråden, som de foregående 5539 innleggene bærer preg av.

5 Likes