Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes med politiske sleivspark og politisk innhold

Lager en ny tråd for ikke å påvirke folks helse negativt med memer om Trump i den originale meme-tråden :wink: Så kan folk blokkere eller dempe den om det er ønskelig. Håper det kan være en minnelig ordning.

image

6 Likes

Hvem andre vet vi om som krever det samme?

image

3 Likes

På vei til fiction delen av biblioteket

image

1 Like

NEWSMAX: What are you grounds on appeal?

ALINA HABBA: What aren’t my grounds on appeal?
image

Opprettelsen av tråden støttes!

12 Likes

9 Likes

image

5 Likes

Dette blir en merkedag for meg; støtte i en memes-tråd. Takk!

Som en liten digresjon til de hysterisk morsomme memes med Hann Kvanmo, så vil jeg bare legge til at jeg og min bror satt i baksetet og i den “trunken” mellom baksetet og bakvinduet i en VW-Boble når hun drev valgkamp i en del av Nord-Norge tidlig på 70-tallet.

Var ikke gamle knerten, men satt under stuebordet hjemme etter endt “turne”, og hørte på Jack Berntsen som satt med gitaren i sofaen og spilte Hammaren Edvart, og gråt modige tårer når Blind Fredriks vise kom opp som allsang.

2 Likes

62s4fcidb3s81

Ante ikke at jeg kom til å treffe så personlig Floppen, men takk for anekdoten. Det var litt før mi tid.

5 Likes

image
image
image

6 Likes

Memes-video med Jon Stewart. Jon kan sine saker. Anbefaler denne!

6 Likes

image

3 Likes

tro på alt som blir sagt i media folkens! :crazy_face:

image
https://twitter.com/i/status/1759924843430998201

3 Likes

Bilde

5 Likes

https://twitter.com/RpsAgainstTrump/status/1759969234791129372/mediaViewer?currentTweet=1759969234791129372&currentTweetUser=RpsAgainstTrump

Harselering med Tucker Carlson :sweat_smile:

Linken funker ikke. Kanskje ikke tillatt på x? Men ligger en fin harselas med Jon Staward rett over her :wink:

Han var kjapt ute og dementerte, og beklaget. Det teller i min bok.

Når man føler man blir pisset på, men ikke er fan av konseptet.

image

3 Likes

Av og til, så treffer de virkelig spikeren på hodet.

Det fine med billig retorikk, er at alle har råd til den. Jeg kan for eksempel si ting som dette: Senterpartiet drar inn penger fra lokalt eide bedrifter i Distrikts-Norge for å finansiere et regjeringskvartal til 54 milliarder kroner.

Jeg er litt der at vi har ikke et regjeringskvartal i dag og trenger det tydeligvis ikke. Har noen regnet på kost/nytte her?!

ref: Vedums lille Norge – E24

4 Likes

Endelig, en kandidat vi alle sammen kan hate.

Dillary Clump

8 Likes