Du mener Twitter?
Fake, selvfølgelig…
“True fitness measures output under chaos”
Det er en virkelig dårlig setning. Synes AI har blitt dummere de siste ukene
Shit in shit out
260 milliarder i budsjett 2024 (nesten på høyde med NRK
)
Så har du dette fra 3i/Atlas tatt fra bakken av en amatør (satoru murato -mexico)
Må si at jeg ikke liker hvordan covid estetikken og argumentasjon har spredts seg til influensa - snart må vi vel påby munnbind igjen?
Vi skal skremmes med alt som kan krype å gå slik at alle skal gå rundt å bekymre seg for alt som er så man ikke klarer å tenke klart å se hvor mye sjuke ting som skjer rundt oss.
Før tok bare toppidrettsutøvere og eldre folk influensavaksine, men nå går flere av mine kollegaer og naboer å sier de vil gjøre det. Er (risikoen for) bivirkningene av en vaksine virkelig så mye bedre enn å bare få influensa når du er ung og sprek?
Hvis man får influensa, har de fleste flere dager med høy feber og er ordentlig slått ut. Mange som tror de har influensa, har egentlig bare forkjølelse – influensa er noe helt annet og kan være ganske tøft. Bivirkningene av vaksinen er som regel milde, typisk litt ømhet i armen og kanskje lett ubehag dagen etter. Derfor velger mange vaksinen for å slippe risikoen for å bli skikkelig syk.
Off topic, men kan skrive under på det! Hadde influensa B rundt juletider i fjor, og det er lenge siden jeg har vært så syk! Det er virkelig noe annet enn en forkjølelse.
Som finnene ville sagt: må vi så nærme hverandre?

Bivirkninger er ikke smittsomt 
Moro med masse folk som bare blir litt syke av influensa farter rundt og hoster ut viruset
Omgangssyke er også rimelig nice må jeg si. Varer så kort at man skulle tro det var lett å bli kvitt(1-2 dager)(smittsom 12t før og 48t etter), men nope. Alle i barnehagen har fått det nå tror jeg de siste ukene. 60+ barn 15+ ansatte