Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Ja forsvaret sine har vært litt så som så tidligere vet jeg. Tror den vi fikk på sesjon var alt for kort også, til å si så veldig mye med sikkerhet. Den jeg fikk ved søking til e-tjenesten var mye bedre og mer omfattende, men der også tok de mer enn bare IQ med i samme test, som ble litt feil det også. Men da var målet å teste mye annet i samme test. Tror Mensa har den mest rendyrkede, og er mest opptatt av å få det riktigst mulig, selv om de også kan gjøre feil selvsagt. :slight_smile: Vi får glede oss til AI lager IQ-testene våre og de kan måle opp til 1000 i IQ :stuck_out_tongue:

2 Likes

Multiple choice prøver er geniale sånn sett. Husker en jeg studerte sammen med (som tok litt andre fag) ble forbanna når det ble klart at de på den ene eksamenen fikk beskjed om at det kom til å være multiple choice. Han argumenterte for: hva hvis alternativene er feil? Fikk som svar at det kom det ikke til å være. På eksamen: han fant en oppgave hvor alle alternativene var feil. Den oppgaven ble strøket fra eksamenen. :stuck_out_tongue:

2 Likes


3 Likes



2 Likes

5 Likes

They said be creative, have u ever seen a cake like this before.

7 Likes
4 Likes

5 Likes

6 Likes

6 Likes

4 Likes

10 Likes

12 Likes

Baker-humor; én til deg “o”, og én til deg “O” :blush:

Skrev seg forresten ikke helt selv:

1 Like

11 Likes

image

11 Likes
3 Likes

@pleximus83 har du sommerjobb i VG? :joy:

5 Likes

Merkverdig at man kan få så store følelser for fugler. Skjønner papegøyer somkan bli 60 år gamle eller mer og kan snakke. Men undulater er for meg som en hamster. Ikke noe man får et tett forhold til. Enda godt han vant den popularitets konkurransen da :sweat_smile:

3 Likes