Den gamle presten / musikeren Bjørn Eidsvåg har lagt ut et bilde av på face med teksten:
“Veterinær”
Den gamle presten / musikeren Bjørn Eidsvåg har lagt ut et bilde av på face med teksten:
“Veterinær”

Denne tillkom slumpartat bland youtube-tipsen. Jeg hade nog varit like intressert at se på nabo-videoen som Stuart Copeland…
Flaks at jeg har så enkel humor!
Minner meg om en rettssak i Nord-Norge hvor tiltalte var anklaget for:
Kjøre snøscooter + jakte i beruset tilstand
Kjøre uregistrert snøscooter
Kjøre snøscooter utenfor merket løype
Jakte fra motorisert kjøretøy
Benytte salongrifle til å skyte på rein
Ulovlig jakt / brudd på reindriftsloven
Og et par-tre andre forhold knyttet til hendelsen som jeg ikke kommer på her og nå…
Dommeren skal visstnok ha spurt hvordan vedkommende forholdt seg til tiltalen
Tiltalte svarte “Skyldig, men dommeren skal vite én ting: Det va ikke lett!”
Bare flaks selvfølgelig…
Jeg er imponert over hvor god denne “propagandaen” (er det propaganda når det er sant?) fra Iran er. Det viser hvor bra memes, satire og humor kan bli når en statlig aktør legger sjelen i det!
Er det en ting iranere forstår, så er det at det funker best å outsource slikt. Gjerne til folk som sitter i et annet land som ikke
The videos are often produced in “real time” and appear quickly after major developments in the war. One video about the ceasefire agreement was published before any official announcements.
De forstår også at de ikke kommer til å stå til rette for sin egen propaganda, de har jo ikke pressefrihet eller noen annen form for frihet.
Morsomt fordi det er sant.

Swiss Army Knife når det kommer til flagg.

Ser deg, høyner med 0,24.