Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mercell (MRCEL)

Jeg fylte på siste sparebluss i går på 5.41 ! Briste eller bære:)

1 Like

Shorten er ikke hentet enda! Blir jo kjøpetrykk av 2,5 mill aksjer i short

Jøss ny ATL hver dag for et slikt selskap… hmmm… Hva er det man ikke plukker opp

Er det sagt noe om når Q3 rapport legges frem?

24.11

Må det børsmeldes om de går inn i nye land ? Synes det er stille fra selskapet , de har vel nok med å sammenstille og konsolidere oppkjøpene nå kanskje.

1 Like

Da ser det ut til at denne fant støtte på 5 kr :slightly_smiling_face:

1 Like

Selges det fortsatt fra top?

Denne er ikke lett å forstå seg på :sweat_smile:
Nå har vel samtlige tech-aksjer skuffet i Q3, så helt forståelig at man selger seg ned eller/ ut. Solgte med et lite tap på 5,4, avventer inngang til etter Q3-rapporten,

Clearstream økte betraktelig på mandag med 650k aksjer, altså rundt 10% økning av eiendelen deres i Mercell, de har doblet beholdningen på 5 måneder til 6,5 mill aksjer, 23. største aksjonær.

Av de større aksjonærene som selger seg ut så har jeg notert meg denne oversikten:
Den ene SEB-kontoen selger antageligvis siste rest, de hadde 647k aksjer igjen på mandag.
WCM INTERNATIONAL SMLL CP GRWTH FD hadde pr mandag ca 1 mill aksjer igjen.
Brown Brothers hadde 445k aksjer igjen.
State street hadde 339k aksjer igjen.

2 Likes

Takk for nyttig info Andyboy, ikke sitt ute for lenge da:)

2 Likes

Kva tenker folket her om morgondagen?

Kan me håpe på at dei overrasker positivt for ein gong skuld?

Ein skulle jo tru at eit selskap som digitaliserer innkjøpsprosessene skulle kunne gjere det skarpt når halve norden er på heimekontor.

1 Like

Kjenner ikke selskapet veldig godt, men tok en post idag grunnet q3 imorgen.

Er veldig spent på tallene imorgen, men avventer før jeg tar en posisjon igjen mtp. at såpass mange SAAS-selskap har skuffet.

Smart, er nok sikrere å kjøpe om de leverer.

1 Like

Går muligens glipp av noen prosenter, men slipper risikoen :slightly_smiling_face:

Men går også glipp av noen prosenter ned om de skuffer…

1 Like

Jeg kjøpte på 5.

Har fortsatt tro på Mercell på lang sikt. Jeg kjøpte jo også på 7, så 5 er røverkjøp i forhold, haha!

Ser det dumpes mye fortsatt, fondene som styrer kursen i denne…

Ja, her er man bare med på lasset enten det stiger eller faller :rofl:

2 Likes