Det er et obligasjonslån lån som flyttes i fra Frankfurt Open Market til Oslo børs.
Ingen dramatikk eller nytt lån.
Det er et obligasjonslån lån som flyttes i fra Frankfurt Open Market til Oslo børs.
Ingen dramatikk eller nytt lån.
Takk! Fikk akkurat nye lister! Det er kun 1 av topp 10 som har solgt litt sist uke, resten sitter stille eller har økt bitte litt. Noen lengre ned på lista kjøper mye og selger mye nesten annenhver dag, så mange som er med på å styre kursene her, som vi vet barclays er ny på topp 10 lista ut i fra det jeg kan se. Kjøpte 11 millioner aksjer
Jappens, skulle ønske det var litt mere spenstige nyheter enn lån som flyttes
Ser at den nye renten er på 6 prosent! Noen som vet hva den var før? Altså hvor mye dette utgjør i forhold til tidligere lånekostnader ?
Denne går fint i dag! Gledes.
Tipper short dekkes nede her.
Samme rente som før. Det er kun obligasjonen som er flyttet, mens vilkårene er den samme. Det er også marginen som er 6%, ikke renten…
Handelsstoppad?
Tolmodighet lønner seg oftest god dag
Som ventet litt ned i dag! Jeg lettet litt på beholdningen på 7 i går og kjøpte på 6.46 i dag! Ble jo voldsomt kjøpepress på slutten med ca 3 mill aksjer som lå til kjøp på 6.69-6.70 !
Renten på obligasjonen er Stibor + 6% margin. Stibor delen har et gulv på 0 så den totale renten kan aldri falle under 6%. Da Stibor er negativ om dagen blir den satt til 0.
Aha, takk😅
Hvor mye gjeld har Mercell og hvor mye på bok?
Gjeld er jeg ganske sikker på er ca 1,5 milliarder , det var det jeg klarte å tyde ut fra Pareto rapporten ! Kommer nok en emisjon til før 2025 ! Forhåpentligvis et sted mellom 8-10 kroner
Pareto Securities beholder TP 14.0 - sterkt.
Luftig oppside herifra - denne er nedsolgt og gruset. Håper på kraftig rekyl når børsene ikke lenger er sure. Det er slike kjøp man leter etter!
Nærmest monopol i sine markeder, tjener penger via ARR og rom for vekst i nye markedeter! Gleder meg til å følge denne fremover.
Tp er vel 11,5 nå?
Ja, endret 07/12/21 til 11,5, men fortsatt kjøp
“Nevertheless, reflecting the general multiple contraction for Nordic SaaS over the last months, we lower our TP to NOK 11.5 (14)”
Litt av en sluttspurt, både på omsetning og kursløft
Hei, noen som vet hva dagens pressemelding var? Flagget barclays ned igjen ? Til 4,56 prosent ?