Fredag 27.nov Airthings 13.47 (29%) play Magnus 18.5kr (32%) kalera 26 (+ 28%) Oslo børs 964 (+ 14%)
Totalt + 30% mot Oslo børs 14% hokder fortsatt dobbelt
Stabiliseringsperioden i Airthings er ferdig nå.
Hva er rimelig å forvente nå? ABG har støttekjøpt 5,5 mill aksjer, og sitter med gevinst pr nå.
Så lenge kursen er kommet opp til 13,5kr så er det mer sikkert. Men de har jo kjøpt aksjer helt frem til den prisen.
ikke gjør som “Julie” sier,hun liker visstnok best å kjøpe på høye aksjekurser!
“Ingen forutså det kraftige fallet på børsene i mars, så hvem vet hva som skjer i 2021? Det er vel nettopp denne usikkerheten som gjør at jeg holder meg unna børsen og enkeltselskaper…”
“Vi kjøper på bunn og selger på topp!”
you live,and you learn!
På tide med en oppdatering
Start dato onsdag 4.nov.20:
Airthings 10.45kr , play Magnus 14kr og kalera 20.21kr og Oslo børs 829.
Vil dette bli katastrofe eller tidenes deal…
Fredag 27.nov Airthings 13.47 (29%) play Magnus 18.5kr (32%) kalera 26 (+ 28%) Oslo børs 964 (+ 14%)
Totalt + 30% mot Oslo børs 14% holder fortsatt dobbelt
Onsdag 16.des. Airthings 13.5 (29%) Play Magnus 20.8 (+ 49%) Kalera 27.5 (+ 36%) Oslo børs 940 (+13%)
Totalt 38% mot børs 13%. Nesten 3x over Oslo børs på 6 uker. (Blir kroner av dette)
Takker for inspirasjon her, gått inn i Play Magnus og Airthings pga denne. Har lest meg opp noe i tillegg også ja😂 men inspirasjon fikk jeg her. I tillegg sitter jeg i kahoot, så siste uke/måned har vært helt ok ja🙌
Ja jeg elsker kahoot. Tror de blir kjøpt opp
Selger aldri Kahoot frivillig. Skal lage et jævlig leven om bud kommer neste år:joy:
Kalera med fint driv om dagen. Mye spennende selskaper her.
…når coronaen er borte
https://www.skitude.com/skitude-app/
noen som har noe oversikt over markedsstørrelsen på skisport?
I dag ble det salg av halvparten play Magnus. Kastet meg inn med 10.5k qfuel. Dette er nyheten jeg har ventet på i qfuel. Fikk nesten 50% på play Magnus men tror momentan i qfuel kan bli enormt. (Har enda 25k så har ikke mistet troen)
Tirs 29.Des Airthings 13 (25%) Play Magnus 25 (80%) Kalera 31,7 (57%) Oslo Børs 972 (17%) Totalt 54% avkastning mot 17 på børs.
. Hehe alltid lett etterpå. Ja håper du hamstret med begge hender… jeg skulke ha flyttet over. Veldig bra tips.
Mennda betyr det (kanskje muligheter for Airthings )
Det er faktisk helt vilt hvor mye mange aksjer har steget. Jeg er jo strålende fornøyd med 30% avkastning på Airthings og 54% avkastning eller 550k på 2-3 mnd . Men det er jo everfuel som er opp 500% , saga pure… osv.
Viktig og være tro og ha en filosofi. Nå gar jeg riktig nokk solgt ned litt i play Magnys og kjøpt hydrogen pro og hex pyrus, de er opp 20-30% på noen dager (har gått in med 250k så er usikker hvor langt strikken Jan trekkes. Men må være med på spillet som spilles om dagen og være forberedt at går ting fort opp kan det vært for ned og.
hehe,ikke riv deg for hardt i håret nå da
Alt til sin tid…dvs,dette er bildet vi har idag,-det kan snu…det gjelder bare å finne riktig tolkning av markedet,-det tok meg 10 år
En kan si det slik med et engelsk ordtak…" Success is like when everyone wants to congratulate you when you are pregnant,But no one knows how many times you`ve been fucked "
2020 har vært helt sinsykt for meg. Jeg har hatt qfuel fra 2018 til snitt på 11.6kr og solgte alt på 84kr. Så etter det har alt endret seg jeg har tatt ut alt jeg gikk inn med 2 mill + og sitte med mer en det i markedet. Så derfor har jeg litt høyere risk men høster hele tiden og sprer mer en aldrig… (bitcoin, unormerte selskaper, cash osv men kun Merkur selskaper (bortsett fra Asa da) men jeg elsker og få tilbakemeldinger og lære av feil (muligheter). Så takker for innspill og tips, setter stor pris på det. (Play Magnus og kalera kommer nokk i 2021 og ikke minst Airthings… ) hehe
Noen andre gode tips ?
Jeg og har holdt på i 20 år, men på alvor fra finanskrisen. Men ble for mye aksjer så kjøpte leiligheter og gjorde lite. Men for 2 pr siden solgte jeg og all inn.
Har du sett på Freyr? Virker som et enormt potensiale.
Noen få stikkord:
Gode partnere
Bra leadership
Ambisiøse planer
Prises til 2mrd (unotert) som kan være mye, men om noen år kan de tjene milliarder med giga fabrikkene i drift. Ser derfor på dette som en mangedoblingskandidat.
Freyr er på 9.8kr i skrivende stund
Hei, hvordan har lursen gått i denne og vet du om de skal på Merkur snart ?
Spennende
Finner litt info her:
Mer detaljert info om tekniske detaljer, kurs historie etc på vps.no når man logger inn.
Jeg har selv gått kanskje for tungt inn i denne aksjen men jeg er virkelig optimistisk etter å studert caset. Aksjekursen går også vanvittig.
Skal inn på Euronext Growth i februar / mars 2021 mest sannsynlig.