Nej jag tror de är medveten strategi och inte ha pre-order nu. De måste få testa sig fram. Mest impact på release datum. Då kommer den flyga upp på top sellers listan. De är de jag tror de vill nå fram.
Dette er tall for CU med en wishlist plassering på rundt 100. @Oscar3 har du tilfeldigvis tracket MOM?
Visst kan man jämföra wishlist placering men kom då ihåg att de bara fanns 11 sidor med spel på wishlist när CU släpptes mot 19 sidor idag!
Vad gäller Google trends så mäter den vad jag förstår inte Twitter aktivitet och där är de mycket större aktivitet i MoM än CU.
Sen ska man nog ha låga förväntningar ändå.
Ny tweet från Playstation
Hvor mange solgte av Moons of Madness første måned (PC only):
- 0k - 25k
- 25k - 50k
- 50k - 75k
- 75k - 100k
- 100k+
0 stemmegivere
Hvor mange solgte av Moons of Madness første året (PC only):
- 0k - 100k
- 100k - 200k
- 200k - 300k
- 300k - 400k
- 400k - 500k
- 500k+
0 stemmegivere
Google trends måler basically hva du skriver i adresselinja hvis du har google som søkemotor. Inkluderer også youtube søk. Det har vært en knallbra indikator på veldig mange spill.
Er forresten enig med @anon80503862, mom ser bra ut og kan med rette streamere gjøre det bra. I tillegg tror jeg tsw fans vil plukke opp spillet. Hvis de får med seg at spillet finnes.
Her er en mer detaljert måling for siste uken:
Hva het den konkurransen de kjørte for Myz og CU der man fikk ett lodd i trekning av ett spill om man delte tweet og fulgte de på Twitter, face ++. Tenkte eg kunne minne de på det om eg bare husket navnet.
Edit: Ser de også har en jobb å gjøre på reddit -> https://www.reddit.com/r/MoonsofMadness/
I den andra delen har man chans att få en steam key. Jag fick ingen. Verkar som en del fått det i SWL discorden=) Bra PR
Pre-order både for PS4 og Xbox åpner 22.10 forresten for de som ikke har fått det med seg. Man får også The Park med på kjøpet.
De där är riktigt smart! Gillar det! Hoppas man får det på PC med.
Edit: Her er pollen resultatet er tatt ut fra
TI sitt svar på antall solgte av Moons of Madness (PC only):
Første måneden: 36.000 - 61.000
Første året: 128.000 - 228.000
Låter rimligt
Heh, ikke helt samsvar mellom de to svarene
Ligger det ikke på ca 50% av årssalget 1. mnd?
hmm litt merkelig, første året er vel det dobbelte av første måned som regel?
Det jeg har som tommelfingerregel, det er dog veldig stor varians.
@arcone jeg forstår at det er pollen du referer til, poenget med min kommentar er at tallene ikke helt henger på greip.
Detta kommer väl från en omröstning så vitt jag minns så det är inte givet att det korrelerar. Jag tycker inte 60k och 180k låter helt orimligt dock (speciellt med kampanjer etc som Funcom är duktiga på).