Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

Over 15% av de som spiller det streamere med andre ord. Tror de må slutte med det så folk heller kjøper det :smile:

Det hadde nok solgt mye bedre hvis ikke det ble en hit på Twitch :upside_down_face:

Burde bare vært lov å streame første 1/3 av spillet :smiley:

5 Likes

Veldig godt poeng, men da hadde de kanskje tapt til konkurrentene

Dobbling etter release:
image

6 Likes

Hva er forskjell på bestselgende. Og globale bestselgende på steam?

Bestselgende er lokalt, altså norge vil jeg anta for din del.

2 Likes

Takk for svar.

Var det eg antok men håpte kanskje lokale region var litt større siden MoM lå på 7ende der :grin:

Ding!

Screenshot_20191024_163811

13 Likes

Vad har CU ?

Litt over 13000

1 Like

Ratingen synker, og vil kanskje komme under 75%. Ligger rundt #45 GTS. Tenker det er bra, men ikke noe å juble for. Bare for å nyansere litt🙂

2 Likes

MoM ser så langt ut til å følge ca samme bane som CU på GTS. Jeg håper MoM får hakket bedre utvikling enn CU fremover. CU var jo knapt å se inne på topp 300 etter at den første uka var over.

Så langt merker jeg at min følelse er at MoM har skuffet salgsmessig.

1 Like

Snart er det 31 oktober :wink:

1 Like

MoM ligger precis i det segmentet jag hade förväntat mig innan release. Kan säkert bli uppsving i förbindelse med halloween, reor etc i framtiden. Till skillnad från CU så är MoM faktiskt ett bra spel som fått bra betyg överlag. Sånt säljer på sikt :+1:t2:

Det är viktigt att komma igång att MoM är ett spel som Funcom själva har lägre förväntan till vad gäller avkastning. Å andra sidan är risken lägre också:

För min del är jag väldigt nöjd med MoM så långt. På sikt kanske det t.o.m. kan överraska positivt.

2 Likes

Hadde ikke forventet at Funcom klarte å lansere enda et spill rett inn på topp 10 salgslista globalt. Rock Pocket hadde nok ikke klart det på egenhånd. Tror andre spillselskaper ser at alt Funcom lanserer går rett inn på topp 10 lista. Så er det opp til de selv å sørge for at spillene er så bra at de holder seg der. At Funcom får global presseomtale uansett hva de gjør må sammenligne med en spiss som bøtter inn mål hver kamp. En Haaland i gamingverden.

12 Likes

Jeg tenker vi fikk en fin start godt dratt av Coh og Lirik.

Så avsluttes ARG idag med neste fase i trykk.

Regner med den skal opp på listene i helgen også. Selv om jeg egentlig anser dette som en DLC size launch.

5 Likes

Der sa du det! :heart: For en gutt. Og han er ikke 20 en gang. #messistar

Sorry off topic men klarte ikke dy meg

7/10

11 Likes
7 Likes