Finansavisen…jeg vet,-men poenget er hva jeg fant
Denne fikk til og med spalteplass hos VG
Noen ting burde man heller bare kjørt på dynga…evt gjort et bedre forsøk på å vaske før man la ut for salg…
…ehm,godt brukt er da bare begynnelsen av annonsen,og ser man avtrykket etter i midten der???
Hva er dette? Egentlig?!?
Anbefales å leses😊
Er ikke helt sikker på hva hensikten er, men les det med kursiv helt nederst i annonsen
Edit: OK, her er forklaringen
Fikk selvsagt ikke med meg det helt nederst!
Men jeg husker de har hatt kryptiske utlysninger før. Kult det da.
Erstatningen for Frode Berg de søker etter
Vet ikke om den passer under Morsomme annonser ? Eller kanskje irriterende annonser for dem som driver ærlig ?!
Denne karen her jobber både med og uten moms
Det er faktisk lov å gjøre litt småjobber for opptil 4000kr skattefritt, men du kan ikke ha så mange av dem
Hei,
Er det ikke opp til kr 6000?
Uansett så er dette Ikke helt innafor.
Det er lov å gjøre småjobber. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er lov til å ta på seg “småjobber” innenfor en næringskode du driver som selvstendig næringsdrivende. (ser frodoen linker til en kilde der dette går rimelig klart frem, ikke tillatt)
“For at du skal kunne ta i mot lønn etter forenklet ordning, kan du ikke være selvstendig næringsdrivende innen samme fagfelt som oppdraget gjelder.”
Selv når det er jobben din i et ordinært AS så er vel regelverket formet slik at du skal rapportere og skatte privat inntekt. Til og med hvis dette gjelder ting du gjør i eget hjem/husstand. Da det regnes som en skattefordel. akkurat det tror jeg ikke mange rapporterer for å si det sånn
En norsk Sealand? Lykke til med det
en unik julegave til den rette fotball interesserte…
er prisen latterlig?
…spørs om den er ekte
Löp och köp