Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morsomme annonser på Finn.no

Det perfekte tilbehør til grillen! Man kan bruke det både til tilberedning og servering!!!

2 Likes

Skal du selge Tesla’en @pdx? :

4 Likes

Best I can do is 10 cent. And I’m taking a chance here.

Får du hodepine av pipelyd? Da er desverre ikkje dette bilen for deg. Er høg pipelyd ifra drivverk, men Tesla seie dei ikkje høyre noko så e vel ikkje noko da.

Hahahaha :smiley:

1 Like

Skjønner ikke helt hvordan han forventer den prisen etter å skrevet den teksten.

2 Likes

Føler jeg har sett mange Tesla-annonser i den stilen…

2 Likes

Haha - jeg skulle akkurat til å poste denne selv :sweat_smile:

1 Like

En elbil med reg.nr. TV…? Kanskje han har bommet, og skulle skrevet EV…men da får du opp en Kangoo… :thinking:

1 Like

Sorry, er nok en Tesla ja…EV25897 :sweat_smile:

1 Like

…38,- til et ausekar kanskje? :thinking:

:motor_boat::swimming_man: :sweat_drops:

“Dette er Norges eneste bil som er godkjent ombygd til katt”

:cat:

2 Likes

Thunder, THUNDER, THUNDERCATS!!!

…HOOoooolyshit,-Nostalgisk!

Edit:
hva er det der for noe,-trøbil? :face_with_monocle:

1 Like

“Og jeg sverger ved Torbjørn Jaglands engelskuttale at alle annonseselgere som planlegger å forstyrre mitt privatlivs fred ved å begå et forsettlig brudd på markedsføringsloven kommer til å bli sjikanert på det groveste og anmeldt til forbrukerombudet.” Elsket denne haha!

3 Likes

leiligheten/boligen fra Olsenbanden filmene til salgs :smiley:

etter 51 år kan en skjønne at det idag selvfølgelig er helt ugjenkjennelig innenifra… :confused:

1 Like

Det var en gedigen skuffelse…
Gode minner da😊

1 Like

Fikk nesten lyst på Tesla :rofl:

"Bilens standard autopilot er i utgangspunktet veldig hendig og skal få deg som sjåfør til å slappe litt mer av under kjøreturen, ulempen er at de andre bilistene tror du er en drita full 16 åring med hjemlengsel da bilen prøver å kjøre av på alle avkjøringsramper som finnes langs veien. "

"Som sagt selges pga fare for kommende hjerteinfarkt og høyt blodtrykk.

PS skal sette deg grundig inn i hvordan du booker “Service” i Tesla appen for det kommer du til å gjøre oftere en du tror. "

@pdx har du noen gode historier om din bil ? :slight_smile:

1 Like

Hadde bilen inne på vanlig service for å fikse noe småtteri, blant annet at en metallring på girvelgeren bak rattet klapret som en klapperslange på motorvei. Da jeg kjørte derfra kom jeg 500m før alle feilmeldingene man kan få dukket opp i displayet på en gang. Så jeg snudde og kjørte inn på verkstedet igjen. De ringte meg tre dager etter og sa at nå var alt i orden. Kom og hentet bilen, kjørte 50m…og der var alle feilemeldingene igjen ja. Herlig. Tok en uke til før de fant ut at de hadde montert rattet feil (!) så noen ledninger kom i klem.

Det er vel en av fem sånne historier jeg har…

Den beste jeg har hørt var om om han som kom til dekkhotellet for å skifte hjul på bilen og de oppdaget at bilen hans ikke hadde fester man kunne feste jekken på. De hadde de glemt å montere på fabrikken :smiley:

7 Likes