Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morsomme annonser på Finn.no

Har du hatt ufrivillig driftsstans/ikke fått start på kjerra?

Slår et slag for The Mad Hatter - design :joy:

1 Like

I god RR-tradisjon: “er du dimbar?”

Noen som har barn som trenger en gymbag? Look no further!

9 Likes

For noen dager siden var det ett munnbind til salgs for 14k, men den er borte nå. Sikkert solgt.

1 Like

Har denne vært innom her?

Er ikke hver dag jeg blir overrasket over hva man kan samle på.

4 Likes

Se på Pantelånerne i Las Vegas, auksjonsjegere etc fra USA, folk e steine toillat der i Ammerika, for å si det på nordnorsk :sweat_smile:

1 Like

Du vet de programmene ikke er ekte? :see_no_evil:

De som lager programmene passer på at det blir litt ekstra drama og at de finner noe interessant osv.

2 Likes

Det er det de vil du skal tro!

Jeg kjøper d nok ikke for og si d sånn, men funny samling da :stuck_out_tongue::ok_hand:t4: haha

Forøvrig vært innom pawn shop i vegas en tur :grinning:

2 Likes

Som de fleste programmer derfra, enten det er om gullgraving, diverse fiske, mekanikere, auksjoner etc, så er de selvsagt regissert til det patetiske :sweat_smile:

1 Like

… og over alt! Jeg ble selv intervjuet en gang i min naive ungdom, men så ble jeg bedt av intervjueren å si noe annet. Det gjorde jeg, og det andre jeg sa, mer eller mindre diktert av intervjueren, ble sendt gang på gang under OL i Lillehammer. Etter det mistet jeg mesteparten av min respekt for nyheter - og sant å si litt av respekten for meg selv også. Det siste har jeg heldigvis fått tilbake ved hjelp av knallhard jobbing på bakrommet.

1 Like
2 Likes

vet ikke om morsom er rette ordet

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=172754662

Edit: hvorfor kommer ikke forhåndsvisning?

»Kuriosa: Når jeg søkte på nettet kom jeg over en artikkel fra Morgenbladet hvor det fremgikk at Røkke og Gjelsten ga Stein Erik Hagen Dyret Phenisaurus i 40 års presang…Det var i 96 og det er det nærmeste jeg kommer datering av denne skulptur.»

1 Like

Ganske spesielt innredet. Får litt sci-fi feeling av dette hjemmet.
Tviler på at denne er lettsolgt, men det er vel en eller annen russer som tar den.

1 Like

Beam me up Scotty. Var hvertfall et hus uten sjel, men jeg ble litt imponert for det

3 Likes