Har du hatt ufrivillig driftsstans/ikke fått start på kjerra?
Slår et slag for The Mad Hatter - design
I god RR-tradisjon: “er du dimbar?”
Noen som har barn som trenger en gymbag? Look no further!
For noen dager siden var det ett munnbind til salgs for 14k, men den er borte nå. Sikkert solgt.
Har denne vært innom her?
Er ikke hver dag jeg blir overrasket over hva man kan samle på.
Se på Pantelånerne i Las Vegas, auksjonsjegere etc fra USA, folk e steine toillat der i Ammerika, for å si det på nordnorsk
Du vet de programmene ikke er ekte?
De som lager programmene passer på at det blir litt ekstra drama og at de finner noe interessant osv.
Det er det de vil du skal tro!
Jeg kjøper d nok ikke for og si d sånn, men funny samling da haha
Forøvrig vært innom pawn shop i vegas en tur
Som de fleste programmer derfra, enten det er om gullgraving, diverse fiske, mekanikere, auksjoner etc, så er de selvsagt regissert til det patetiske
… og over alt! Jeg ble selv intervjuet en gang i min naive ungdom, men så ble jeg bedt av intervjueren å si noe annet. Det gjorde jeg, og det andre jeg sa, mer eller mindre diktert av intervjueren, ble sendt gang på gang under OL i Lillehammer. Etter det mistet jeg mesteparten av min respekt for nyheter - og sant å si litt av respekten for meg selv også. Det siste har jeg heldigvis fått tilbake ved hjelp av knallhard jobbing på bakrommet.
vet ikke om morsom er rette ordet
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=172754662
Edit: hvorfor kommer ikke forhåndsvisning?
»Kuriosa: Når jeg søkte på nettet kom jeg over en artikkel fra Morgenbladet hvor det fremgikk at Røkke og Gjelsten ga Stein Erik Hagen Dyret Phenisaurus i 40 års presang…Det var i 96 og det er det nærmeste jeg kommer datering av denne skulptur.»
Ganske spesielt innredet. Får litt sci-fi feeling av dette hjemmet.
Tviler på at denne er lettsolgt, men det er vel en eller annen russer som tar den.
Beam me up Scotty. Var hvertfall et hus uten sjel, men jeg ble litt imponert for det