Voila mvh 8 timer søvn på 4 døgn.
Verdens beste hyllestband til Pink Floyd? I så fall gi meg info om noen andre
Gleder meg enormt til de kommer til Norge neste år
P-floyd er bra. Har sett dem mange ganger. Dessverre ikke så mye bra videos på youtube. Her er i hvert fall et klipp fra Dalhalla, 2016:
Edit: Fannt en version med On the Turning Away. Ikke så bra lydkvalitet, men men…
Fantastisk!
Edit: disse har jeg hørt litt på spotify huskes jeg nå
Første og siste spår fra albumet “Pocket Universe”. Det er ikke mye å hente der mellom, utom et spår ganske mitt i (Monolith?). Men start og slut er genialisk! Stort og pompøst med fantastisk vokal innsats av Dieter Meier.
Han her kommer til Norge/Oslo 2. februar, mulig det fortsatt er noen billetter å få tak i (jeg har kjøpt).
Sånn for å forene døde Kennedyer, sanger som referer til andre sanger og The Clash (som har den mest kjente coveren av originalen) @WernerVonHaussenberg
Å faktisk klare å spille i det kaoset
Åh. Jello Biafra. Hvilket scenenavn. Hvilken figur. Og ikke minst, hvilken stemme. Når du hører stemmen hans så vet du med en gang hvem som snakker og synger.
P-floyd var uppe førut og jeg fannt en skapligt bra opptagning av “Shine on you crazy diamond” fra 2022. Jeg var på plass og satt vel typ 10-15 meter lengre fram…
Damn, og jeg som skulle legge ut dagens dobbel. Men det får vente, jeg hiver meg på kor-bølgen:
Og sist, men ikke minst, en gammel klassiker med tette harmonier, i anledning André 3000’s nye album:
Du får litt lyst til å feste med karene i VH, ikke sant? Folk i 1980-årene hadde ihvertfall det. Så ut som de hadde det gøy og fant på mye morsomme sprell.
Btw, “Panama” er bilen til Dave Lee Roth.
Mer moro, i sitat-form:
Mange som har vært inspirert av bulgarsk folkemusikks tette harmonier opp gjennom tidene:
Edit: Vet ikke om “inspirert” helt dekker “åpenlyst tyveri” meeen, ok.