Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

For de som ikke skjønner mumlerap og migoscrap

2 Likes

Da var det helg igjen,og da er det endelig godt å kunne gjøre det vi av og til glemmer…

Synes oppriktig synd på NANOV aksjonærene. De fortjener bedre. Kom på å tenke på denne klassikeren etter å ha lest i nano-tråden

7 Likes

The Mother of All Metal Bands :metal:

3 Likes
2 Likes
1 Like

Takk for utvidet horisont. Ble wow, får 80talls rock vibes. virkelig gode saker det der, og enda bedre, begge er ukjent for meg :slight_smile:

3 Likes

Dirty Honey gir meg helt klart den 80 talls vibe med assosiasjoner til Guns N Roses, Aerosmith og AC/DC. Mye bra låter, klassisk rock med bra og litt sær vokal.

Nothing but thieves med litt nyere stil kanskje, men drar assosiasjoner til 90 talls Radiohead på flere av låtene. Sinnsyk vokalist.

Helt klart mine to favoritter av «nyere» band for tiden. Selv om ikke nbt er helt ferske.

Jeg dras til de vokalistene som skiller seg ut litt, som kan dra de høye notene. Sånn som Muse.

1 Like

‘Moon Knight’ åpnet mine øyne for at egyptisk rap er upolert og dritkul, selv om jeg ikke forstår en dritt av hva de spytter:

1 Like

Kul beat! De keepern real i det minste, en slitt Jeep og lett motorsykkel i bakgrunnen og ingen hoes som shakern. Eneste jeg forstod var Kung Fu…

1 Like

Snakk om og ha full kontroll,helt sjef.

4 Likes

Utbyttene er ikke nok…jeg vil ha…

2 Likes

God helg kids!

2 Likes

Oi oi oi, er vi DER i kalenderen, da MÅ jeg få lov til å dra opp noe 5 år ferskere 80talls heavy metal
som kom friskt i minnet når du drar hellige dykker.

3 Likes

Blir bare bedre med tiden (nesten bokstavelig talt). Imponerende💪

1 Like

Siden åttitalls-mettall er tingen her i kveld: Dette bandet ble overkjørt av Iron Maiden i debuten, og Metallica stjal nesten alle låtene deres senere på åttitallet. Trist historie, men et historisk ikke egentlig utgitt album fra 1980.

1 Like

Metallica stjal vel ingen sanger ? De gjorde vel noen cover, som igjen satt diamond head på kartet?

Skulle akkurat til å svare:

image

Metallica stjal?!

:sweat_smile:

Men joda, de krediterte dem sikkert. Men hvor mange vet at Am I evil er en cover av disse lissom?

Jeg vet, men ja, måtte lese litt om det, og funfact- han som skrev Am i evil lever et bekymringsløst liv økomisk pga royalties fra coverlåta til metallica, den dag i dag. :slight_smile:

2 Likes