Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Onkel Tuka
Sjæft!

2 Likes
2 Likes
1 Like

Må man ikke bare elske denne?

flott det, men jeg må nesten gi deg et par tips. Unngå reposts, det holder med en gang, Dette blir andre eller 3dje jeg mistenker reposts fra deg i denne tråden. Denne la du ut ganske tidlig i din musikalske reise her i tråden, ca sept/oktober.

Siden jeg allerede skal irritere, så hadde jeg satt pris på om du legger om litt og puttet Youtube lenkene i et enkelt innlegg pr dag, istedet for å seriemorde hele tråden med 20 innlegg på rad.

Takk

2 Likes

Hel enig, det hadde vært optimalt.

1 Like
1 Like

Denne er jo litt kjent, (tittelmelodi på Vikings serien (tror jeg, har ikke sett på serien))

fin video da den har både norse og engelsk utgave i samme video. (engelsk versjon: https://youtu.be/ZCdW4cWGqzg?t=103 )

Grunnen til at jeg nevner den, utover at den er en bra låt, er denne nyutgitte metal utgaven er ca 10 hakk bedre enn de versjonene / cover jeg har hørt (mye “viking” musikk som er utgitt siste par årene) bonus poeng for vocal range i bassen og å ha klemt inn en hurdy gurdy

Venter mitt første barn nå i Februar så denne traff meget godt :heart:

5 Likes

Den her texten er SÅ dyp, at dere må boke opp flere extra timer hos deres analytikere:

AC/DC - The Jack

1 Like

Her er det bare å slå seg løs De drøyeste overgangene ever
Digger du Club er dette bad ass!!🤌🤌 🤌