Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Flere som koser seg på nattskift? Fine tunes :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 Like

En norsk klassiker fra øverste hylle, enda en klar kandidat som ny Natsjonalsang.

3 Likes

små psykedelisk stoner rock

1 Like

Jeg tror dette er rumensk folkemusikk i utgangspunktet.

Spennende lydbilde, søt vokal og forøvrig uklassifierbar / folk / electronica / avant garde

I kategorien “gamle” norske slagere, Kaizers Orchestra - 170

Mer Norsk rock.
VARNING! Stor risiko før “Head-banging-nakke!” Konstig video, men bra musikk!

1 Like

Flere norske gullkorn, anbefaler at dere med gode spilledåser lytter på noe bedre enn dette YT opptaket. Bedre enn originalen (Freddy Kalas - Jovial - YouTube)

2 Likes

Takk Sjakk :+1: Du har sikkert helt rett. Skal prøve å skjerpe meg :slight_smile:

2 Likes

lett å bli ivrig, og er ikke stort bedre selv, skal tåle 3 på rad uten å få krøll på OCDn

2 Likes
5 Likes

“Problemet” mitt er at jeg aldri har hatt en spilleliste; jeg bare snurrer i gang uten å ane hvor jeg sveiver innom og hvor jeg skal lande, og jeg husker ikke alltid hvor jeg har vært.

Det som var bra i går kan være dårlig i dag, og det som er bra i dag var kanskje dårlig i går.

1 Like

Måtte jo finne Popol Vuh nå! :slight_smile:

2 Likes

Die Krupps - Der Amboss:

(videon begynner typ 10-15 sekunder inn. Linken skall, hvis det fungerar, vare til riktig tid).
Visage gjorde orginalet.

2 Likes

Glem Teigen et øyeblikk.

1 Like

Var det passe møllers tran?

Dax igen før lite mer Synth-rock. Dax før Gary Numan! 8:20 med head-banging i soffan eller på kontoret hvor dere nå befinner seg!

1 Like