Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Hei,

Klar over det.
Men meldt 1 mill for 2 dager siden.
De fleste bruker synlig reviews .
4500 og 700. ( for enkelhet skyld)

Kan jo bruke 5600 og 960( ish)

1 Like

Ja, enig med deg. En kvartalsrapport eller en melding om salg gjør alt mye enklere, men man får prøve med de verktøyene man her frem til man får noe håndfast :wink: Er jo en variasjon på alt fra 34 til 165 på de spillene jeg har sjekket, noe som kan gjøre veldig store utslag på estimater på salg. Men til jeg har noe annet å forholde meg til, så bruker jeg X67, som var det nærmeste jeg kom et gj.snitt i MYZ sin verden.

1 Like

En faktor på 178-222. Men her er som du nevner også spillet utgitt på konsoll og gjør det hele vanskeligere.

1 Like

Muligens lagt ut før, men uansett en grei oppfriskning.
For de som bruker steamspy’s “owners” til å sjekke antall solgte kan det nå være en del feilmarginer. FS 19 er estimert fra 200k-500k f.eks.

In a blog post earlier today, Steam explained the new settings update for the Profile Privacy Settings Page. Steam users now have the option of selecting who can view their profile’s “game details,” including the list of games purchased or wishlisted, along with achievements and playtime. Additionally, they can also keep their total game playtime private so that no one can see the thousands of hours they’ve spent on an embarrassing game. Speaking of future plans, Steam also mentioned that they’re working on a new “invisible mode” so that they can appear offline but still view their friends list, as well as send and receive messages.


1 Like

Så MYZ är bara två steg lägre på listan än Farming Simulator med 1 milion sålda :smiley:

1 Like

Brukte peak CCU med FS 19 interpolering og får 68k solgte for MYZ sånn ca. litt igjen til millionen. 1mill/59466*4067.

1 Like

Men MYZ är på väg till 1 milion (kanske tar lite länre tid)… FS släptes 20 november så vi har 14 dagar för att hänga med om placeringen blir lika bra som nu hela tiden… :wink:

1 Like

Det stemmer bra med min gjetning på ~70.000 solgte hittil :+1:

Jeg er ganske overbevist over at MYZ ligger i rangen 75 - 115 solgte per review.

1 Like

Det høres så fint å flott ut med 1 mill solgte men jeg tror mer på nærmere 500 enn millionen ila 12 mnd

Så 1 mill er for høyt for steamsalg. Selv om man sier at 50% er på konsoll som er veldig ekstremt, så får man en faktor på 89-111. Betydelig høyere enn 65-70 som man vanligvis bruker.

Har du sett noe på multiplayer vs single player?

Eventuelt om hvor lenge folk normalt spiller et spill har noe å si?

Hei,

Mitt poeng var at det er stor usikkerhet på reviews .

Men om PHUG selger 15k på PC om dagen så ligger MYZ på ca 10k . Men det er jo mulig Phug selger 25k i desember da selger Myz ca 16-17k. Ca samme plassering i snitt frem til nå. ( Myz lavere i snitt.)
Dette bare på steam.
(259x15/349)

Men vi vet forhåpentligvis mere på tirsdag.

1 Like

Nå passerte vi 50.000 i community. Mange av disse sitter garantert på gjerdet å venter på første salg.

1 Like

En Youtuber jeg følger har begynt egen serie på Myz, Cartoonz. 2,7m følgere, greit nok det :slight_smile:

7 Likes

Nei, ikke nok til å si noe fornuftig om det . :slight_smile:

USA ser ut til å ha våknet :statue_of_liberty:

På verdensbasis er det litt svakere

7 Likes

Mulig jeg leser det der annerledes enn deg, men er ikke det veldig bull å passere Battletech, og nærme seg Frostpunk?

2 Likes

Joda trenden er bra der også, men aller sterkest stiller de i USA nå, og det er viktig for salget framover.

9 Likes

Morsomt å følge Cohh på Twitch. Han digger spillet :smiley:

5 Likes

Xbox kommer pusha för Mutant. De satsar hårt på gamepass och Mutant är väll första icke MS spel som går direkt till GP. Mutant vill de givetvis vissa upp för andra som ett exempel hur bra de kan gå.