Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

CohhCarnage er på an igjen med MYZ.

For øvrig tror enkelte må oppjustere salgsbanene sine ila. uken :wink:

12 Likes

Do I enjoy the game? Yeah I realy enjoy it…

MYZ er en giga suksess

4 Likes

Cohh tilbake med Mutant i morgen

2 Likes

Fantastisk slutreplik
“I am gonna be back tomorrow, i just love this game, it’s awesome”

8 Likes

Nån som såg gamerchoicetv awards på Twitch tidigare idag? MYZ skulle vara med:

Hade varit kul att höra vad som sades :slight_smile:

Det begynner vel snart tror jeg.

1 Like

Har brukt noen timer på MYZ (PS4) i dag sammen med eldstegutten min på 14. Bruker han som testpilot siden far er noe inhabil :wink: samt at det er interessant å teste det på en fjortis. Etter en lite halvtime uti spillet så kom første kommentaren -«dette er jo et konge-spill!» og nå når vi måtte avslutte for dagen, så sier han «dette er et spill jeg har lyst å spille!» Forøvrig så funker spillet smooth på PS4 og det føles helt naturlig å spille med kontroller. - Må si meg enig med @h3nk1 - jeg tror noen sikter vel lavt i sine estimater. For BL og Funcom så tilsier mine beregninger pr. nå at dette prosjektet begynner å bli butikk fra rundt nå av. Jeg ligger til et par dager pga. Usikkerhetsfaktor - i så fall, ikke verst det -rundt 1 uke etter lansering :wink: Happy hunting!

15 Likes

Starter om 30m

1 Like

Härligt! :grinning::+1:t2:

Fortsetter i greit driv:
image
Steamreviews only:
image
Edit: PS4 reviews er forøvrig som følger:
US: 45 (41 i går)
EU: 98 (82 i går)

20 Likes

Gamerschoice Awards stream:
https://www.streamgaroo.com/streams/19/126352

image

En liten milepæl :slight_smile:
Filteret er da selvsagt ikke noe filter.

7 Likes

steammutant
Denna har de ju haft nu i några dagar på steam featuring?

3 Likes

tror den er individuell. jeg har den ikke.

Om alla ägare här på forumet gör en review blir det svårt att komma fram till en bra multipel för att beräkna antal sålda…vilket nog är svårt som det är

Det er bare ett fåtall personer som gidder det uansett, og du må forvente at det er det samme for mange andre spillselskaper og det de gir ut.

Ja, jag har fått den visad för mig men har inte sett den när jag själv är inloggad. Hur som helst; tycker de borde pushat den hårdare. På övriga bilder i Steam, men också genom andra kanaler. Det har hänt mig själv många gånger att jag får upp intresset för spel som annars bara hade passerat ”i bruset”.

Tycker bara de skall använda den gratisreklamen för allt vad den är värd! :muscle:t2:

Jeg tror ikke du får reklame på steam for ting du eier.

Nej, det kan nog vara så… sen rulljerar de spelen under ”featured” ganska ofta.

Oavsett så är det jag skriver efteråt huvudpoängen i mitt inlägg; men jag hoppas & tror att Funcom har fokus på detta.

Når jeg går inn på min Steam og skal kjøpe spill så ser det slik ut:

Er ikke akkurat noen små spill vi står sammen med på “Bestselgende” listen.

5 Likes