Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Du må se på globale bestselgere, hvis ikke får du for sitt land

Det er bare for Norge

Det tror jeg har han vet, han mente nok at det var et trivelig syn lell.

770 / 1018 reviews på Steam. Passert 100 i PS-store EU :duck:

8 Likes

Her er tall fra SteamSpy. Owners har gått opp til 50-100k der nå.

image

21 Likes

Rimelig fornøyde kunder på Xbox i USA. Med tanke på at det er veldig mange av disse som har fått spillet gjennom game pass, så synes jeg det er overraskende gode reviews. :slight_smile:
image

17 Likes

#7 GTS, forbi bonde simulatorn… 2 av spillene over er på salg som er over om 8 timer.

10 Likes

6 plass
Mere enn godkjent, faktisk på grensen til bra :wink:

4 Likes

Pressfire’s recension av MYZ:

Edit: spoiler 5/6 :wink:

10 Likes

Oppe i 15k på twitch nå. 2 store fra asia. Cohhcarnage skal spille senere i dag. Konge om de fra asia enda spiller da.

4 Likes

Får vel slenge med https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-mutant-year-zero-road-to-eden/453174

spoiler 8/10

11 Likes

Trenger ca 400 reviews i kveld og i morgen for å nå min forventnig om ca 150k solgte iløpet av launch uken.

Bomma nok litt, men ikke altfor mye🙂. Bruker vel et par dager ekstra.

250-300k i desember er fortsatt mulig. Dvs 100-150k oppå break even, kun i Desember.

Blir åtte siffret antall NOK rett i Funcomforet i Desember på MYZ. Da har jeg moderert meg kraftig på hva jeg tror Funcom får pr kopi etter break even. (Under 100lappen)

1 Like

Så, hva skjedde egentlig på gamers choice awards i natt? Skulle ikke MYZ dukke opp? Noen som fikk det med seg?

Først var det KISS, så noe enda kleinere awards, deretter 30 sekunder MYZ-reklame, og til slutt Snoop Dog.

No joke.

Så du regner med et forholdstall på 1:100 mellom all reviews og salg? Dette tilsvarer ca 1:133 mellom steam purcahse reviews og salg. Conan Exiles har vel rett under 1:60 for steam purchases.

1 Like

Haha :grin: Spot midt imellom kiss og snoop. Ikke værst.

Nei. Har ganget med 65 for steam (moderat?)
Har en faktor 1.6 for å få med konsoll. Det snappet jeg opp her inne, da jeg ikke har peil whatsoever. Muligens litt høyt? Men tok ikke i på steamreviews så da tror jeg det er ok.

Dvs jeg vil gjerne se 1450 reviews asap. Er vel litt over 1050 nå.

Da har jeg ikke tatt med noe lagg på reviews. Så mulig target nåes på ei uke likevel🙂

Forundrer meg ikke om vi får en liten oppdatering fra Funcom i morgen eller Onsdag💰

Den faktoren er beregnet for steam purchase reviews, ikke all reviews. Nå kan det jo være den er mye høyere, men…

Tipper den ikke er så ulik. Det spilles jo via steam så de legger nok inn reviews som alle andre?