Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Håper funcom fjerner denuvo dersom det er cracket. Da har den utspilt sin rolle, og det vil gi fin PR.

Det er vanlig deal med Denuvo, når den crackes så fjernes den.

2 Likes

Trur det kan ta en stund for MYZ, de har vel en del AAA spill som er prioritert.

Har vel ikke blitt fjernet for CE? Kanskje noe annet for MP spill.

Haha -så det är lite som ett incentiv att få hackat den så fort som möjligt? :wink:

1 Like

Er denuvo for CE cracket da?

Ble cracket etter 34 dager (11/6 2018). MYZ er enda ikke cracket.

Dette er hentet fra https://crackwatch.com/

CE brukte Denuvo v4.8 mens MYZ bruker v5.3. Så får vi se om det hjelper :slight_smile: Er vel litt lavere innsats på å cracke MYZ vil jeg tro.

Den siden ble stoppet av the great firewall her. Fant bare referanser til den versionen som ble sluppet uten Denuvo.

Mulig CE i praksis er “sikker” igjen. Ser kommentar på siden:

1 Like

Just Cause 4 brukte Denuvo v5.3 og ble cracket etter 1 dag :thinking:

Steam community:
image

Steam reviews: Foreløpig 90%.
image

PS4:
image

12 Likes

Stoppet salget opp samme dag som Fed satt opp renten ? Merkelig.
Må være ASP som står bak.

Ha en fin kveld :crossed_fingers:

1 Like

At Fed satt opp renten visste de fleste. Det var nok mer spenning knyttet til signalene fremover, og her modererte Fed seg litt ved å si at de skulle øke 2 ganger neste år og ikke 3. Det var nok en del som forventet færre rentehevninger nesteår.

Salget til MYZ har nok gått ned, det skjer jo for alle spill, men når det gjelder reviews så er det en del delay der, så det at det ikke kommer noen nye reviews betyr heller at folk er opptatt med andre ting, det kan ikke stoppe like brått opp som salget.

Ser man på Youtube så er det fremdeles ca en million som titter på de 50 mest populære videoene i uka. Det er litt delay på den grafen også siden det er ukessnitt, men snittet har vært relativt stabilt de siste dagene. Vet ikke hva de ser på, men jeg vil tro at det kommer en del salg derfra. Det ligger vanvitig mange videoer ute, så det må være mange fler som ser enn de som ser på top 50 videoene.

Tipper ca 2 % ned idag, litt avhengig av hvordan S&P / Nasdaq kommer på slutten av dagen.

1 Like

Edit : Spoiler under (sammendrag) for de som ikke har fullført spillet

Sammendrag

Da var jeg ferdig med runde 2. Gjennomført på very hard(11 timer). Nå er det bare iron mutant igjenn :nerd_face:

1000 scraps og 12 medpacks igjenn, og folk gir negativ review fordi spillet er for vanskelig :joy:

3 Likes

Fullførte også på høyeste vanskelighetsgrad - brukte 20 pluss timer. Tok meg god tid og saumfarte det meste :duck:

Litt vanskelig i begynnelsen, men så gikk det veldig greit etter hvert som man fikk følelsen for builds og taktikk.

Hvis folk ikke klarer på på letteste nivå så…vel, da er du ganske uegnet til å tenke én kløktig tanke.

3 Likes

Nice ! :slight_smile: Første runde brukte jeg 25 timer på hard vel og merke. Helt enig, går ikke mange timene før du begynner å forstå hvordan ting henger sammen

1 Like

Jeg gikk rett på very hard, og lurte de første timene på om det i det hele var mulig :sweat_smile:

2 Likes

Trenger ikke spoile slutten da for de som ikke har kommet dit enda.

2 Likes

ah, ja tenkte ikke på det :roll_eyes: redigert nå :+1:

1 Like