Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Hvis du ser på PD2 som kjørte kampanjer med 50 og 75 prosent rabatt i årevis, så tror jeg ikke du kan bruke opp rabatt. I hvert fall ikke uten å ha solgt utrulig mange millioner.

Enig, men de har også 30 DLCer og selger nå alt sammlet.

Ser ikke hvorfor Funcom skal hive seg på salg 1 måned etter releas.

Synes du gjør en super jobb med å samle data her @Oskar3, kudos :smile:

7 Likes

PD2 har jo også vært gitt bort gratis på Steam. Det vil nok selge en del DLC antar jeg.

Gi han en måned gratis a. Gutten har fortjent det :heart_eyes:

12 Likes

Skal da også være den første til at indrømme, at MYZ selv om den ikke har ligget nr 1 i så lang tid som CE gjorde, er interessen mere konstant og holder sig væsentligt bedre på listerne end CE gjorde det.
Bliver et spændende Q4

7 Likes

Når man ser hvor bra SB har håndtert PD2 og DBD(hvis man ser bort fra salg av publishingrettighetene :wink: ) så er det ganske utrolig at de klarer å drite seg ut på pris både på RAID og OTWD.

1 Like

Hold da op… Helt oppe på #13 pladsen. Den havde jeg ikke set komme​:clinking_glasses::beers:

På hvilken liste ?

GTs : nr 52 nå

2 Likes

Edit: min fejl forkert liste🙄

1 Like

42 GTS lista. En fin :moneybag: for Funcom og Bearded dette her. Jeg er også ganske så sikker på att vi bare har sett starten på inntektene dette spillet vil bringe inn.
Edit: 39

5 Likes

Nummer 40 på lista.

Mutant er nummer 37 nå, men sykt å se CE på 87.

Hva skjer? Kvalitet selger?

1 Like

Vi er i januar og det er lite nytt? Salget i januar e tradisjonelt elendig. Kan vel også være at det brukes færre reklamekroner nå også. Forsåvidt ikke noe i mot det du sier. Poenget er vel heller at salget nå er lavt.

2 Likes

Där har du i och för sig rätt, men relativt mot andra spel så är placeringen ändå imponerande! :grinning:

2 Likes

@Oskar3 har du lagt opp?
Savner de gode statistikkene dine :slightly_smiling_face:

Haha takker, @pdx! :smiley:

Mye hyggelige tilbakemeldinger for liten innsats, men veldig trivelig å høre! :grinning: Har ikke lagt opp, bare vært mye som har skjedd siste dagene så har ikke fått postet. Dog screenshottet alle tall så statistikken lever i beste velgående hehe.

Ny statistikk for de tre siste dagene:
Steam community:
image

Steam reviews:
image

PS4:
image

27 Likes

Ren objektiv info er det mange som setter pris på! :sunglasses:

4 Likes

Om salget er lite i januar. Så rammer vel dette ganske likt for alle spill vil jeg tro. Så synes at både Funcom og oss aksjonærer bør være happy når CE befinner seg såpass høyt på GTS :slightly_smiling_face: Det er tross alt 2 år siden EA og 8 mnd. etter full launch.

6 Likes

2002 reviews totalt for MYZ på Steam, da bør det i hver fall være rimelig sikkert at 100.000 enheter er solgt på PC.

MYS%202002%20reviews

6 Likes