Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Kan også hende vi får PC “snart” og konsoll til høsten.

Tror det helt enkelt kan bero på att spelet visar större potentialen vad Funcom initialt trodde. Då menar jag pre-reveal; dvs interna tester. Hoppas på det i alla fall :grinning::wink:

1 Like

bearded

Det här kommer bli så jäkla kul!

6 Likes
5 Likes

Jeg tror de slipper PC i september og de andre 2 konsollene 2019q2

Det framkommer playstation-trailern “Coming to Playstation 4 - 2018”. Tror inte de flyttar releasedatum så snart efter reveal. Planen är nog att det kommer till samtliga system i 2018 :slight_smile:

Men om du sen tror att det blir förseningar så skall inte jag hindra dig från det :wink:

Missat att de står 2018 på alla plattformar?

Nope men jeg tror likevel at det kun kommer pc iår. Min personlige mening.

Det blir ofte utsettelser så det er ett like greit tips som noe annet, problemet er at vi vet ikke når det er ment å komme ut så hvis planen var å lansere i juni så tviler jeg på det kommerover nyttår. Men, det er uansett alltid greit å ha noe i bakhånd, CE skal dra lasset i år og neste år uansett :slight_smile:

1 Like

Før 2018 var vi vel forberedt på at det skulle komme flere nye spill, men at CE skulle være hovedfokus og dra lasset, alt annet (MYZ ++) er jo bare en kjempebonus :smiley:

Når var det SWL 2 skulle komme?

1 Like

SWL S2 kommer det här kvartalet

Det vil si denne mnd :slight_smile: Plutselig er det 10k spillere på peak på steam!

Tipper denne / neste uke. Omformulert: Husker ikke om neste stream er denne-, eller neste fredag.

1 Like

Mye som skjer at jeg nesten glemte SWL :stuck_out_tongue: Føler vi blir litt skjemt bort med nyheter fremover…

1 Like

SWL stream 9.mars

Om ikke annet bekreftet at det blir launch i 2018 på alle plattformer.

6 Likes

@Slappenfjert nu har Rui precis sagt att de kommer 2018 på alla plattformar. Nöjd? :slight_smile:

8 Likes

Jaja for all del.

1 Like

Spelet kommer på alla plattformar (PC/konsol) samtidigt och enbart digitalt. Riktigt kul imo!

2 Likes

Rui sa mer enn det, han sa de kom til å lanseres samtidig, så de får maks valuta for pengene i reklamebudsjettet. Portingen av singleplayerspill lagd for å bruke kontroller var visst ikke så mye arbeid.

2 Likes