Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Jeg vet ikke hva forklaringen kan være, men til info så kan man kun gjøre en review i PS-Store ved å gi et antall stjerner (ikke mulig å skrive, eller vurdere spillet på andre måter).

Man riktignok “like” det med en tommel opp. Kan hende tomler opp plutselig telles med? Det kan forklare en tilnærmet dobling, da det er naturlig at de som gir en review også trykker tommel opp hvis de liker spillet (og folk liker jo MYZ).

Tviler på at vi får noe endelig svar (med det første).

Viktiste er nå en gang at spillet selger bra på salg i disse dager. Ligger på forsiden av populære spill og høyt på listene.

2 Likes

Takk for info!

Det har jag svårt att tro iom att de inte kan graderas på en femstjärnig skala :thinking:

Det skulle kunna vara så att reviews från vissa regioner kanske inte har räknats med? Eller att PSS har summerat fel? Oavsett en märkligt “byks” som det hade varit fint att få en förklaring på.

Ser man på God of War så har det inte skett ett liknande “hopp” i antal reviews -så det har inte påverkat alla spel i alla fall.

Och visar det sig att antal review nu är korrekta pga x, y eller z så är det bara :ok_hand:

2 Likes

Yep, det er jo logikken. Veldig vanskelig å gjette seg til om man bør estimere salget basert på ny eller gammelt antall reviews.

Men jeg ser gjerne hva man kommer frem til med nye tall

22 Likes

Da kommer vel dette i forbindelse med info om veien videre for spillet også i og med at det kommer på rapportdag. Betalbar DLC, Switch eller hva de finner på.

Øker cashflow og spillets dybde.
Gode nyheter.

Ikke værst :ok_hand::heart_eyes:

6 Likes

Dette kan da umulig stemme? Er jo ikke i nærheten av så mange om man sjekker listen over viewers + chat aktiviteten er jo ikke tilstedet? Lukter viewbot lang vei :roll_eyes:

https://www.twitch.tv/fextralife

Joda er 11,5K viewers her.

1 Like

Ja, det er jo det jeg mener… Han har viewbot eller noe for jeg regner med at chatten hadde vært MYE mer aktiv om det var faktisk så mange…

I tillegg om du klikker på knappen til høyre under chatten,
image

får du en liste over hvem som ser på (ja, jeg vet du ikke trenger å ha en bruker)… Mulig det er 11k som ikke har en bruker, men det ser jeg på som veldig usannsynlig.

Joda, men svært liten aktivitet i chat, enten så er dette community / chat utenfor twitch, eller så er det noe annet rart.

Og svaret ligger nok i at hvis du går til nettsiden: https://fextralife.com/ så er twitch streamen deres embeddet på siden.

1 Like

Den nettsiden har vel ikke så mye trafikk at det kan tilsi at han skal ha ~12k viewers?

Det vet jeg ikke noe om, trafficestimate sier omtrent 7 millioner visits på 30 dager.

Du ser det kanskje bedre her (stream embed på venstre side under menyen):

Hmm, meget mulig det… Jaja, eksponering er bra si!

MYZ har ca. 800 færre reviews på Steam, men 100++ flere totalt (EU+US) på PS4. Salgstallene er med andre ord ikke veldig, veldig ulike.

Stjerne i margen hvis noen vet / finner ut ca. utviklingskostnadene til DS3.

2 Likes

Vet ikke med nr 3, men nummer 2 hadde en kostnad på 50MUSD.

Noen svensker på Discord anslår 8 - 12 MUSD for DS3 - tror vi kan få et hyggelig Q4 ( og Q1).

4 Likes

Ser vgchartz har loggført retail sale på 377k for DS3 pr uke 5 etter lansering, så har jo dratt inn noe penger der også.