Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Absolutt - de hadde vel ~100k i forhåndssalg på konsoll i USA også.

Redeye skriver:

We believe the budget for DS3 is about ~15 MUSD, and that break-even is reached at about 350k sold units at full-price.

1 Like

Tallene stemmer jo ganske bra sammenliknet med de nye på MYZ, basert på oppdaterte antall reviews.

Antall solgte altså. I tillegg er det jo Xbox.

Marginen er nok endel bedre på MYZ.

Ikke glem Xbox game pass pengene. De vil vise godt igjen.

RedEye vurderer avtalen med XBOX Game Pass til 1 mill USD hvor Funcom får halvparten.

1 MUSD er det som også er snakket om her, ifølge @antzzo så bør alle pengene gå innom Funcom sine bøker får Bearded får sin del.

Blir pent mao.

1 Like

tycker man ska förvänta sig delar eller hel recoup, men inte någon man ska räkna med.

Nu ger jag mig i alla fall, tror de börjar bli skapligt trötta på mitt mas :grin: :

Sorry, du skriver svenska konton men du menar väl europeiska (då antalet är detsamma i alla europeiska länder)? Ska inte tjata längre, jag bara tyckte det såg så konstigt ut med en så kraftig ökning och undrade bara om ni kände till några problem med review-systemet :).

image

Återigen fel angående svenska PSN-konton, men jag börjar tro att antalet reviews är korrekt i alla fall. Vad ökningen sedan beror på låter jag vara osagt

5 Likes

En mail til om reviews så blir du bannet fra Playstation.

1 Like

Haha -jag börjar bli rädd för det! :smile:

2 Likes

Ikke noe poeng å kaste bort tiden på den supporten. De aner jo ikke hvordan rating systemet fungerer :roll_eyes:

Det er ingen tegn til at økningen er korrekt, så vi får vel bare vente og se om dette blir korrigert tilbake. Hvis antallet er riktig er det jo en formidabel økning. Ser bare så dumt ut i grafene mine:

12 Likes

Meget pent dashboard.

2 Likes

Heller inget som säger att det inte var de tidigare talen som var felaktiga. Vi bör kanske utgå från de tal som föreligger, även om jag håller med dig om att man inte är helt bekväm med det heller… kanske utgå från tidigare tal och hellre bli positivt överraskad. Folk för göra sin egen tolkning :blush:.

Supporten förstår inte riktigt problemställningen men å andra sidan har de tillgång till ”rätt” system och jag skulle anta att de har större möjlighet att kvalificera talen än vi. Men givetvis kan de också ta fel :+1:t2:

Veldig nice dashboard :+1::+1: Hvordan henter du dataen? Eget laget api eller noe open source?

Helt supert om det er korrekt :slight_smile: Det er i så fall mega bull i forhold til Red Eye antallet!

Takk. Jeg benytter import html-formler slik som denne: IMPORTXML(C3,"//span[@role='presentation']")

Google sheets tar så backup hver dag for å lage historikk.

Du finner mange av formlene i arkfanen “Ratings_xml”

3 Likes

Sånn skal det gjøres :+1:

2 Likes

Fikk en halvkram en av å se den der :heart_eyes: Gjør mine
Fantasy Premier League-regneark til skamme.

1 Like

Sjekket kjappt opp en 25-30 andre spill på PS4 US store, og funcom skiller seg ikke ut der. Gj.snittelig økning i reviews som jeg fant ligger på 192%. Myz var vel 191, og CE 184%.

5 Likes

Takker for innsatsen xfrox, du skal ikke se bort fra at du er inne på noe vesentlig når du sier de kanskje ikke forstår problemet.

Kan ikke være veldig mange som benytter ratings slik noen her på forumet gjør.

2 Likes

:+1:t2:

Ett litet guldkorn att ta med sig (oavsett hur många reviews man tror det är):

Kul att rean verkar ha bra effekt! :muscle:t2:

3 Likes