Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Det har fungert relativt greit tidligere å justere for f.eks. Steam Awards (dvs ikke telle de ekstra reviewene som skjer mens Steam Awards pågår). Dette er reviews som “normalt sett” ikke hadde blitt skrevet. :stuck_out_tongue:

Jeg ser nok an trenden senere og justerer eventuelt ned februar reviews hvis jeg i midten av mars ser at trenden tilsier at det kommer færre og færre reviews basert på det lave antallet for Februar, og ikke det høyere vi har nå.

Føler dette blir litt annerledes.
Ser det er ganske høy andel av de jeg gjorde stikkprøver på som bare har en andel av timene sine siste 2 uker så at ganske mye ikke er nykjøp er nok relativt sikkert.
Økningen i antall reviews totalt tilsier dog at mye er nye reviews. Jeg tror det er mange som har likt spillet men syntes det har vært litt kort til å anbefale det med positivt review og nå føler det er greit å gi det.
Om dette gjør estimater riktigere eller mer off vet man jo ikke da.

Det var heller ikke poenget mitt, poenget mitt var:

Men problemet er at alle selskaper har denne typen reviews. Reviews som kommer etter DLC, etter patching, etter bugfiksing, på salg, whatever. Og det er andre selskaper som er sammenligningsgrunnlaget.

Så når jeg vet (fordi Funcom annonserte det) hva salgsstallet på PC for Conan Exiles var ved 2 anledninger (7 og 28 dager) så er det ganske greit å finne ut hva slags review forhold til salg man skal bruke.

Men for MYZ så må jeg ta utgangspunkt i alle andre spill, og alle andre spill må man anta også har alle de samme tingene.

2 Likes

Nettopp, metoden endrer seg ikke gitt at det er events og hendelser hele økosystemet utsettes for. Det være seg salg, awards eller annet review-drivende.

Hvorfor gjøre det komplisert når sluttresultatet blir riktig.

Tallet 60 er og blir konservativt og «trygt» og bruke for et SP-spill av høy kvalitet. Mer trolig er fasit i rangen 75-95.

1 Like

Gratis demo på steam.

9 Likes

Meget nice, lukter en DLC upcomming her ass :smiley:

2 Likes

and… how exactly would you say a DLC coming up her ass smells?

Just asking for a friend… :roll_eyes:

4 Likes

Da er MYZ live i :jp:

17 Likes

gidder noen spamme funcom for å få ut en melding?

1 Like

I’m on it!

Edit: har skickat mail

7 Likes
7 Likes

Håper de får skapt litt opmerksomhet rundt Stalker Trials og demo nå mot helgen.
Egentlig litt skuffet over hvor liten effekt det har vært av Stalker Trials så langt. Så håper de planlegger enda mer mot helgen.

NICE :money_with_wings::heavy_dollar_sign::money_with_wings::heavy_dollar_sign::money_with_wings: melding melding

1 Like

Logget inn for å teste Trials idag, skjønte med en gang hvorfor det har kommet mye reviews etter update. Begynte nesten å lure på om de var kjøpt og betalt :sweat_smile:

11 Likes

Nice! Det forklarer jo alt :slight_smile:

3,2 millioner følgere på Facebook:

Cracking X-COM-Like ‘Mutant Year Zero’ Has A Free Demo On PC

9 Likes

Flott med litt oppmerksomhet :slight_smile:
Ser ut som små hunder og katter slår mutant and og villsvin ned i støvlene da :unamused:

image

2 Likes