Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

18.00 tror jeg

Edit ;

1 Like

Dette blir bra når noen 10%ere av eksisterende spillere skal ha utvidelsen. Funcom produserer nye storspill med inntektene av småtasser og CE :slightly_smiling_face:

Blir ingen GTS-hit dette, gitt at Funcom tilsynelatende ikke skal bruke kroner på PR.

Derimot vil man se et jevnt, hyggelig salg over tid - med desto bedre salg når det kjøres rabatter / salgsevents.

Personlig ser jeg frem til å spille utvidelsen på PS4!

2 Likes

Kommer DLC være innom topp 10 innen førstkommende søndag kl 23.59?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Status : #122 plass @ GTS

DLC åpner kl 18. Vi ser minst topp 25 i dag

https://www.gamevizz.com/11559/

2 Likes

Tror det glir greit inn på top 10, ser veldig bra ut så langt med tanke på nær null markedsføring. Jeg tror de lar være å markedsføre det for å få folk til å undersøke spillet selv, basert på gode listeplasseringer og gode reviews.

Det igjen fører til at mange nye kjøper Deluxe Edition (hvor de får 10% rabatt) når de ser DLC’en.

3 Likes

Samma här!! Blir nog inköp på switch också :blush::ok_hand:t2:

Not everything has to be innovative. More of the same is actually all I wanted.
Since I played & enjoyed the base game for cheap with xbox game pass I’ll gladly pick this up.

17 Likes

Bottom line: Mutant Year Zero’s Seed of Evil DLC is an awesome expansion to the game that offers a ton of new content to enjoy.

If you enjoyed the base game, than you’d be crazy not to buy this expansion. It takes everything that Mutant Year Zero does so well and expands upon it tremendously.

Rent generelt fremstår IGN mer og mer som en vits når det kommer til anmeldelser. Alt AAA-skrot får 9+. Jfr. 3 minutter og utover i denne:

Nå gir IGN DLC’n en helt grei karakter, hvorav det som alså trekker ned, er at det er «mer av det samme, heller enn nye mechanics».

Takk og pris for at det er mer av det samme heller enn uvøren eksperimentering med en formel jeg og så mange andre elsker.

Vil selge bra denne :+1:

6 Likes

Fra Switch versjonen

Review

15 min gameplay

4 Likes

Redan ute. Tyvärr försenat på ps4

1 Like

8 Likes

Er jo i hovedsak eierne av MYZ som er målgruppen og de som er interessert i mer følger vel litt med og det kommer jo informasjon både på Steam og i Steam appen, samt Twitter. Så blir det jo reviews og forhåpentligvis noen streams. Så jeg er ikke så sikker på at det gir all verden til tilleggssalg å bruke penger på pr.

2 Likes

Ikke uenig i det - kan godt hende det er bedre å la det selge organisk og spare pengene til annet.

Klatrer nok fort på listene skal dere se. Funcom har jo ikke en gang sendt ut mail enda.

3 Likes

50% høyere nå enn for 5 timer siden, så kanskje 40% av forrige launch peak nå

6 Likes

Inne på Top 100 allerede

5 Likes

Mulig capsen er gammel, men jeg lo, har ikke sett den før.

23 Likes

Den er ny :wink:

3 Likes

Porten til Switch sliter som forventet med grafikk og performance vs. PC og PS4 / XB. I tillegg ser det ut til at porten er enda svakere enn man kunne håpet på.

Får håpe dette delvis kan fikses raskt med patching. Var launch-issues når MYZ ble sluppet på PC, og forhåpentligvis er dette mye av det samme.

Fordi, som CH skriver:

It’s a pity because Mutant Year Zero is the perfect sort of game for the Switch.

Det sagt er mottakelsen på PC og PS4/XB strålende hittil. Og det er selvfølgelig langt viktigere.

4 Likes