Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Ligger banner på «Aktuelt og anbefalt» nå. Satser på det gir en liten boost.

8 Likes

#65 GTS :chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Hvem er det som søker etter spillet på Steam? Hvordan vet de at spillet finnes? :see_no_evil:

Poenget er at hvis man vet spillet eksisterer så søker man på steam på samme måte som på Google. Altså, jeg må jo vite om spillet for å søke på det på Google også?

Hvis jeg ville kjøpt spillet ville jeg jo ikke søkt på Google men steam :slight_smile:

Du har sett en reklame, eller noen har nevnt spillet, da søker du på google etter info først. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ikke helt enig. Jeg har aldri googlet et spill… søker på youtube👍

1 Like

Jeg får også mesteparten av min spillinfo på youtube. Men folk er forskjellige :slight_smile:

Så er spørsmålet, er youtube søk inkludert i google trends? :stuck_out_tongue:

EDIT svaret er ja:
image

4 Likes

Spørsmålet er ikke hvor du søker.

Spørsmålet er om trenden i søk er fundamentalt forskjellig på google, youtube, twitch, steam, osv.

Google trends måler seg jo mot google trends. Enten samme spill eller andre spill.

1 Like

Capsen til grisen er dagsaktuell i høyeste grad. Ref Trump og A$AP Rocky :rofl:

6 Likes

Er spent på hvor lang dlc’en er. Har vi fått noen antydninger på det?

~8 timer på å gjennomføre mener jeg å ha lest, ca. halvparten av grunnspillet hvis man ser på tiden det tar å spille igjennom som normalt.

2 Likes

Er ikke lengden det kommer Ann på… men hvordan kvaliteten er. :blush:

Sa brura? Bare vet at folk hadde blitt pissed vist den var typ 3 timer lang. 8 timer er bra :+1:

2 Likes

3 timer for en dlc er ganske innenfor

For 150 kr. Det synst ikke jeg

1 Like

Verkar som att Switch porten av MYZ inte håller någon vidare kvalité . Ganska många som klagar på portningen. Ska inte skilja så mycket från PC osv. Bara och hoppas de kan uppdatera spelet där.

1 Like

Tror mye kan gjøres der, men vet ikke hvor raskt. Litt synd fordi spillet i utgangspunktet er perfekt til Switch.

Virker som det har blitt «bommet» på selve avveiningen/balansen mellom å beholde detaljer på kartene (som i MYZ er håndlagde og veldig detaljrike) vs. oppløsning / flyt. For å beholde alle detaljer, slik de har gjort, så må oppløsning etc. reduseres ganske kraftig.

Flere eksempler på Switch-ports som har kommet seg kraftig etter litt patching (og som har slitt med det samme for den saks skyld), så får vi håpe dette lar seg gjøre her :slight_smile:

1 Like

Hvordan patcher man på switch egentlig? Spillet ligger jo på et slags minnekort.

hmm kom ingen rea på Steam nu på MYZ midweek madness, antagligen resonerat pga full pris på switch och retail konsol, märkligt ändå.

Ja 90% av alt på topp 50 er rabattert