Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Haha, 1929 versjon 2.0 skal du se kommer på Halloween :sweat_smile:

Ellers er multiplattform-release veldig kompliserte greier. Det er alltid krøll, men det skal selvfølgelig være minst mulig.

Og slik sett er det greit å prøve seg noen ganger med DLC’s og lignende før det virkelig gjelder.

Ja, de sendte åpenbart feil versjon til RedEye også :joy: Finner ro i at oppdaterte anmeldelsene som «frikjenner» porten som sådan.

3 Likes

ikke helt korrekt:
fra pm:This marks the first time Mutant Year Zero: Road to Eden is available on Nintendo Switch.

2 Likes

Ja hvor mange ganger har ikke det skjedd nå på rad, noen som har telt? Har har vi en edge og kan tjene enda mere penger på vår kunnskap om funcom. :smile:

Denne gangen sjekket jeg faktisk makro-news på forhånd og følte meg trygg i så måte, men så måtte Trump twitre litt igjen om toll…

9 Likes

Trump samarbeider med ASP.

2 Likes

Den ene kødden etter den andre…:joy:

Når Kanye West kan få Trump til å engasjere seg i en ikke-sak så kan vel ASP også det :smile:

image https://www.thelocal.es/userdata/images/1481887807_000_GI073%20(1).jpg

Dumpkungen? :man_shrugging::smile::wink:

Edit: lite osakligt men… fredag :beer:

2 Likes

Stemmer det at Nintendo vurderer refunds internt?
image

Uansett litt mistenkelig at denne “gameren” er inne på Redeye og leser om Funcom :stuck_out_tongue:

image

2 Likes

Helt usannsynlig at Ninendo vurderer det.

Vedkommende har spammet omtrent alt og alle tråder siden release av DLC. Smått utrolig hvor langt noen er villige til å gå. Han får lese Nintendo-reviews og de oppdaterte sådan post-patch :roll_eyes:

Ser han liker Fallout 76 :joy:

5 Likes

Åpenbart en kokkos svensk investor:

4 Likes

Whoooo caaaares

2 Likes

Friday night Twitter från den duden :crazy_face::beers:

Litt mer fremoverlent slik det skal være!

6 Likes

Da var Iron mutant unnagjort :smiley:

Totalt sett en bra DLC. Brukte cirka 5 timer å spille gjennom på very hard og cirka 4 timer på iron mutant når jeg viste hvilken taktikk jeg skulle bruke. Likte veldig godt sidequest’ene som kom opp på “gamlemappet” der du får både våpen, gear og artifacts(en av desse sidequest’ene har et must have item!) Savner dog at det kunne vært enda flere nye våpen, gear og kombinasjoner, og kanskje enda flere nye mobs. Totalt sett er det mye av det samme, men nok til at jeg kosa meg gjennom hele DLC’en fra start til slutt. 8.5/10 fra meg

12 Likes

Etter å ha sjekket youtuben til vedkommende tror jeg vi kan slå fast at dette er en lett forvirret ungdom.

Ingen hold i ryktene om refund iallefall.

27k følgere, så en viss størrelse. Håper fortsatt de kan få huka en av de store i helgen nå!

2 Likes

https://www.gamevizz.com/11559/

Plats 69 inatt. Alltid något. 36 reviews nu. Måste sålt en del deluxe editions när de kom ut

3 Likes

Det gjør de sikkert om det lønner seg økonomisk. Må jo nesten anta at de følger med på lanseringen og gjør de justeringer som trengs underveis.

#83 DLC klättrar igen

3 Likes

#66 klättrar fint

1 Like