GTS gir jo en formening om hvor godt spillet omsetter, og selv om det er vanskelig å anslå direkte antall solgte så gir det jo en god pekepinn på hvordan perofrmance er salgsmessig.
Link?
Dette er bare tull. Myz ligger ikke på topp 20 engang på noen av amazon nettbutikkene. 23 plass i tyskland er høyeste jeg finner
Bedre sent en aldri!
Hehe.Sidelengs og gradvis nedover. Inntil de kjører salgseventet man trodde de skulle kjøre ved launch. Da vil du få brudd opp og topp 10 plassering(er)
Det var vel ingen som trodde de skulle kjøre salg samtidig som en retail release!?
Vel, jeg trodde det. Mitt inntrykk er at mange andre trodde det også. Det vil si, mange på eks. Discord var ditto overrasket og hadde også oversett aspektet rundt samtidig retail.
I fravær av (noe som helst) PR og salg var det jo gitt at man ikke ville få GTS-rakett.
Det som overrasket meg var mangelen på store streamere, sånn går det når man ikke følger for dårlig med, de var jo opptatt med et annet storspill. Jeg tror det var utslagsgivende med så lite pr i forkant.
Jeg tror spillet blir plukket opp senere og at de jo kommer til å kjøre på med salg. Satser på at det får opp salget.
upplagt i EU men inte US ännu
Kan vi få tracket antall solgte på PS4?
Det er vel kun ved hjelp av reviews som er veldig usikkert
Feirer Funcom i 12 kroner med å spille litt MYZ SoE på PS4. Strålende som forventet, selv om Very Hard, Iron Mutant, er en smule vanskelig (ikke mulig å lagre, dør du så er det tilbake til start).
Spiller med en kamerat, og planen er å fortsatt være blandt den 1 % av spillerne som kommer igjennom på f*ck-you vanskelighet
100 % 5 av 5 stjerner så langt på PS-Store EU.
Nice !
Synd at de ikke har en egen achievement for iron mutant very hard som de hadde tidligere. Jeg fullførte på very hard iron mutant og det står at 0 % har den på globale achievements Kanskje det er bare jeg som har den enda ?
Fuck you!!
Hilsen en som har spilt på normal vanskelighet
Bare å prøve seg på Rui mode.
Ser at FC har vært ute og sponset en streamer med en viss størrelse nå.
Kult, bra å få litt PR.