Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Ikke så rart MYZ solgte dårligere enn jeg ventet, hadde trodd det skulle bli plukket opp av endel streamers, men 1800 viewers vs 5-10k sist lansering er ikke noe å skryte av.

Er ingen som vet det er ute. Blir som å selge en flott bil, så setter du bilen på en sidevei med plakat i ruta…

3 Likes

Haha, det er dessverre altfor sant. :stuck_out_tongue:

Jeg trøster meg med at de burde klare å få en lang hale av salg på spillet ettersom det er bra, men det kunne godt ha solgt godt i starten også :stuck_out_tongue:

Håller med. Tror ändå sales lång sikt kommer bli bra med reor. Hoppas på ett sista DLC som knyter ihop säcken sen kan man kötta ut med reor.

1 Like

Jag tycker kanske att Funcom är (eller har blivit efter CE konstigt nog!?) lite dumsnåla när det gäller sponsrade streams. Det hade uppenbart en stor effekt på försäljningen för CE och MYZ är i mina ögon ett spel som också hade kunnat plockas upp av någon/några av “de stora”.
Och så extremt dyrt är det faktiskt inte heller.

Flera av mina vänner som enbart är gamers och inte investorer vet fortfarande inte vad Mutant Year Zero är för nåt. De reagerar som att det är första gången jag pratar om det varje gång det kommer upp :grin: . Så det har inte gjort nåt jätteavtryck i de kundernas medvetande direkt.

Tror det hade betalat tillbaka sig med lite sponsrade streams. Just sayin’.

7 Likes

Enig, gjerne send epost til Funcom om det du også :email:

Consider it done :ok_hand:

2 Likes

Dette har jeg påpekt sikkert 10 ganger før. Myz har gått hus forbi av mange gamere. Det er tross alt et veldig artig og godt spill. Synd!

1 Like

Ja, jag har skickat mail till Funcom nu så vet de att vi är fler som har samma åsikt :ok_hand:

3 Likes

Det var sikker ingen som lurte, men jeg svarer likevel. Grunnen til den store økningen i asiatiske twitters, innlegg etc. det siste døgnet er pga at det går online i Asia nå. Så da er vi good 2 go på alle plattformer og regioner. Så smått begynt med en middels streamer, mulig de gjør et lite stunt inn mot helgen?

11 Likes

Ser jo ut til å fungere på PS4 også, 4/5 stjerner på de fleste “PS4 store”. Opplevde du noen bugs @h3nk1 ?

Aldri opplevd en eneste bug på PS4 :man_shrugging:

1 Like

Ska jag va ärlig så flöt spelet periodvis lite dåligt. Både ljud & bild laggade. Det var lite småirriterande, men det tog absolut inte bort det positiva helhetsintrycket!

Den typen av lag är inget jag har upplevt i något annat spel på PS så det var mest lite överraskande…

Och ja, jag har PS4Pro ;).

1 Like

Opplevde selv fps dropp / lagg på PC, men betydde lite for meg da det er turnbased.
Men tror ja det ikke er helt super optimalisert, derfor de måtte skalere grafikken så mye ned på Switch som er en mye svakere maskin.

What? Du ma ha en :sweden: versjon av PS4.

Eneste jeg noen gang har merket meg er litt lag de første sekundene på et nytt map når det lastes inn.

Det vil ikke akkurat være første gangen det er forskjellig ytelse på forskjellige konsoller av samme modell, det fant Funcom ut når de slapp Xbox-versjonen av CE, det var jo noen det knapt gikk rundt på. :stuck_out_tongue:

1 Like

Haha -inköpt på Gamestop på Tveita… Kanske det är där felet ligger :thinking: :grin:

2 Likes

Jag har inte upplevt någon lag i något annat spel nånsin. Därför var det lite överraskande. Det förstörde absolut inte upplevelsen, men det är bara lite ovant att tv-spel uppför sig så.

Men som sagt, inget alarmerande

Det er rart, trodde bugs var blitt den nye normalen i spill :sweat_smile:

Litt forskjell på “bugs” (les: at noe ikke funker som det skal / spillet låser seg / krasj) og typ “lang load-time” for et nytt map :slight_smile: Uansett, i MYZ tror jeg aldri jeg har opplevd en bug, og hva gjelder performance er den også svært god. Ingen ting som påvirker spillopplevelsen negativt.

Men på konsoll kan det nok variere litt avhengig av generasjon, pro/ikke-pro, harddisk og så videre.

1 Like