italiener med over 400k subs https://www.youtube.com/watch?v=x5vznhWWFK0
Jeg husker CohhCarnage kommenterte dette ved lansering. Selv han hadde ikke fått det med seg at det fantes. Funcom mangler litt på markedsføring om dagen
Ser Mutant er gratis på Epic store 15-22. august.
Så ikke den komme! Jaja mer DLC salg
Wow!
Morsomt - det betyr en pen slump penger fra Epic til Funcom, word-of-mouth og mersalg av DLC!
Detta förklarar varför man inte la pengar i marknadsföring på DLC + switch launchen
Hvordan forklarer det det?
Hot diggety damn!
Epic Game Store har 85+ millioner brukere (per mars 2019). Det er flere enn det er abonnenter på PS Plus, hvor CE fikk 3+ nye millioner (!) spillere når det ble tilgjengelig der.
Dette er faktisk ganske stort, og veldig gode nyheter
Varför smälla på med marknadsföring när EGS har fler medlemmar än PS+ ? Detta ger ju klumpsumma + riktigt bra PR + chans för merförsäljning av DLC
Dette gjelder vel kun pc? De kunne klasket noen PR kroner i bordet for nintendo switch.
Tvivlar jag på. De valde en billig dålig port. Trögt iofs men en förklaring till noll marknadsföring
Satan vilken Twitter aktivitet de blev kring MYZ nu. Blir spännande och se Google trends
Følger du noen #?
Bara skriv mutant year zero
Neste gang vi sutrer over at de er så dårlige på pr, de skjønner ingenting, Funcom suger osv, la oss huske dette øyeblikket. Nå snakker vi potensiale her
ikke dumt det trekket der for framtidige Lanseringer.
Jeg og mange flere har jo masa om at MYZ aldri har nådd skikkelig ut til massene, og at det har gått mange hus forbi !
Får en følelse nå av at Funcom sier “OK nå skal dere faen meg få viljen deres”
Hvor mye kan Epic betale for at kundene får spillet gratis?
Er det rimelig å anta ca 10 kroner per nedlasting? Eller blir det alt for høyt?