Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

italiener med over 400k subs :slight_smile: https://www.youtube.com/watch?v=x5vznhWWFK0

7 Likes

Jeg husker CohhCarnage kommenterte dette ved lansering. Selv han hadde ikke fått det med seg at det fantes. Funcom mangler litt på markedsføring om dagen

5 Likes

Ser Mutant er gratis på Epic store 15-22. august.

16 Likes

Så ikke den komme! Jaja mer DLC salg :ok_hand:

4 Likes

Wow!

Morsomt - det betyr en pen slump penger fra Epic til Funcom, word-of-mouth og mersalg av DLC!

8 Likes

Detta förklarar varför man inte la pengar i marknadsföring på DLC + switch launchen

4 Likes

Hvordan forklarer det det?

Hot diggety damn!

Epic Game Store har 85+ millioner brukere (per mars 2019). Det er flere enn det er abonnenter på PS Plus, hvor CE fikk 3+ nye millioner (!) spillere når det ble tilgjengelig der.

Dette er faktisk ganske stort, og veldig gode nyheter :money_with_wings:

13 Likes

Varför smälla på med marknadsföring när EGS har fler medlemmar än PS+ ? Detta ger ju klumpsumma + riktigt bra PR + chans för merförsäljning av DLC

2 Likes

Dette gjelder vel kun pc? De kunne klasket noen PR kroner i bordet for nintendo switch.

1 Like

Tvivlar jag på. De valde en billig dålig port. Trögt iofs men en förklaring till noll marknadsföring

3 Likes

2 Likes

Satan vilken Twitter aktivitet de blev kring MYZ nu. Blir spännande och se Google trends

5 Likes

Følger du noen #?

Bara skriv mutant year zero :slight_smile:

Neste gang vi sutrer over at de er så dårlige på pr, de skjønner ingenting, Funcom suger osv, la oss huske dette øyeblikket. Nå snakker vi potensiale her :slightly_smiling_face:

5 Likes

ikke dumt det trekket der for framtidige Lanseringer.

2 Likes

Jeg og mange flere har jo masa om at MYZ aldri har nådd skikkelig ut til massene, og at det har gått mange hus forbi !

Får en følelse nå av at Funcom sier “OK nå skal dere faen meg få viljen deres” :smile::smiley::smile:

12 Likes

Hvor mye kan Epic betale for at kundene får spillet gratis?

Er det rimelig å anta ca 10 kroner per nedlasting? Eller blir det alt for høyt?

1 Like