Ark har ikke solgt så mye. de står som 5,9m men det er etter mange freeweekends.
Det står da virkelig:
Ref: http://steamspy.com/app/407530
Angående free weekends, så pleier det å stå hvis de har hatt en sånn nylig, men kan ikke se det på steamspy, så er vel relativt riktige tall? (For steamspy å være)
Tror likevel dette kommer til å overraske mange og enhver
Selger de 500k første året, så er det en grisebra deal for Funcom
Ja men det har de jo visst lenge siden. Ellers så hadde de ikke satset såpass mye penger som de har gjort
Det selger de første 3 månedene. #becausehype
Det er ikke ARk, det er en tullegreie
Dette er ark
Si det til Starbreeze som brant 4MUSD på RAID:WW2 som har solgt 20k
Jævla bra pre analyse av ett spill
Absolutt ikke! Snakk om grisebom! Fikk en helt annen feeling med Mutant Year Zero. Det ser bra ut og gameplayet ser morsomt og relativt originalt ut.
Jeg tror :Aldri verden om de selger 2 millioner, da redefinerer de sjangeren det skal litt til!? Jeg forholder meg edruelig til myz, men utrolig moro at de får så mye godprat ifht gameplay videoen og den første traileren
Ja og derfor er jeg sykt positivt til MYZ. mye mer enn jeg var til CE. Selv om dette er 2 forskjellige spill
Har du spillt mye Xcom som definerer sjangeren MYZ slippes i?
Nope. Dette er kun utifra ren magefølelse. Tar jeg helt feil så skal jeg aldri mer uttale meg om spill
Veldig lurt å sjekke ut konkurrentene hvis du skal prøve å gjette på salgstall. En av grunnene til at Raid:WW2 gjorde det så dårlig er at det finnes et billigere og bedre alternativ på markedet: Payday 2.
Hvor mye må de selge for break even om de tar 350 kr spillet?
Blir ikke så dyrt.
Vil gå så langt som å si at MYZ sannsynligvis vil selge minst halvparten av XCOM2 på PC. Ene og alene basert på egen mavefølelse.
Mer presist: fordi spillet ser ut som AAA, fremstår svært bra og fenger godt i eteren. Ser ingen grunn til at ikke XCOM og turn-based folket skal skaffe seg MYZ.
Det fine med MYZ er at det sågar har en bredere apell enn XCOM, som er rent turnbased og rigid. I MYZ har du en dyp verden å utforske og et mysterie som skal oppklares.
Hadde aldri trodd det, men jeg undres om ikke MYZ kan konkurrere med CE hva gjelder salgstall.
Likevel greit å huske på at X-Com er en av de aller sterkeste franchisene i strategispill da.
Jepp, samtidig er posisjonen til XCOM relativ i forhold til antall konkurrenter / størrelsen på økosystemet.
For denne type spill er det mildt sagt tynt befolket med (solide) utfordrere. Hvis noen.
Og som gamer tror jeg MYZ vil fange XCOM-menigheten i tillegg til andre som gir turn-based et forsøk fordi MYZ har en bredere apell.