Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

3 Likes

Med tanke på hvor lite penger som er brukt på dette prosjektet tror jeg de er tjent med å lage en så god singelplayer som mulig. Det åpner for å ha multiplater i oppfølgeren.

Gjøre som i gamledager på 90 tallet med xcom, send musa/kontrolleren rundt. Jeg vil styre bacon, du kan styre Donald. Vips, multiplayer.

1 Like

Skal du trolle så lag en egen trolletråd som jeg kan «dempe». Dette blir bare for dumt.

4 Likes

Eg gir opp å prøve å forstå deg :joy:

Så du mener mutant ikke har en konkret story? Siden storyen liksom er hele poenget med det spillet :stuck_out_tongue:

1 Like

Om dette gjenspeiler kunnskapsnivået til den gjennomsnittlige Funcom aksjonæren, så skjønner jeg bedre hvorfor kursen er som den er i dag…

10 Likes

Vi tenner et lys, dere :candle:

4 Likes

Fant ut for noen måneder siden at Xcom har 1v1 PvP. :smiley:

1 Like

As showcased in the video, Mutant Year Zero: Road to Eden mixes classic turn-based tactical XCOM-like combat with real-time exploration and stealth elements. The developers at The Bearded Ladies (including Ulf Andersson, the designer of ‘PAYDAY’, and several ‘HITMAN’ leads) have also promised a deep storyline; at launch the game will be single-player only, but there’s a chance multiplayer could be added post-release.

2 Likes

Takk for dagens underholdning. Nå kan jeg jobbe videre med ett smil om munnen!

@h3nk1 MYZ roper på deg

3 Likes
5 Likes
1 Like

Neste melding fra Funcom, MYZ kommer med multiplayer!

:wink:

2 Likes

De hadde være pengesekken sin det. :+1::+1::wink:

2 Likes

Og etter det, at de kommer med Conan singleplayer? :sunglasses:

Har de tenkt å lage multiplayer til det kanskje?

2 Likes

Det vet vi jo at de kommer med.

Jepp, men det er absolutt null hype rundt det. Tipper vi kan få en H2 2020 release på det :slight_smile: