Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Jeg husker de har sagt i svar til en som spurte om det i en tidligere melding at multiplayer kanskje kommer senere, etter utgivelse.

1 Like

Har multiplayer vært noen suksess i tilsvarende spill før?

Veldig mye av det å vinne i MYZ vil jeg tro går jo på å legge en plan hvor man bruker alle 3 figurene optimalt. Hvis man skal styre hver sin vil det jo fort bare gjøre at man fucker opp for hverandre.
Og skal man avtale alt hver enkelt skal gjøre helt i detalj kan man jo like godt la en styre musa og gjøre det.
Eller er det andre typer multiplayer man tenker på?

Ser for meg at singelplayer og den gode gamle metoden med å sitte sammen å spille (som @Paddy80 nevnte) kan være gode alternativer men sliter litt med å se et stort potensiale i multiplayer i sin enkleste form i hvertfall.
Mulig det ikke er store tingen å legge inn slik at det skal lite utvikling og dermed lite mersalg til for å få det inn og at det derfor uansett kan lønne seg.

3 Likes
8 Likes

DLC og sequel ha?..

4 Likes

yes >D

4 Likes

Rett rundt 2:20 sier han:

Roadmaps that could possibly include DLCs and a sequel

Jeg likte forresten veldig godt kameraanimasjonene/motion blur som de hadde i videoen. Det så skikkelig bra ut. :slight_smile:

5 Likes

Her er en ny video hvor soundtracket presenteres + en del ny footage fra spillet :sunglasses:

16 Likes

De har gjort en helt fantastisk jobb med lydsporet i dette spillet. Jeg tror det har potensiale til å få mange dedikerte følgere, og at det kan få en veldig lang levetid om de lager DLCer som er på nivå med grunnspillet.

8 Likes

Dette blir en klassiker.

4 Likes

Bra video for meg som ikke spiller👍
Håper dedikerte gamere synes det samme.

2 Likes

Har sakt det før og sier det igjen. Selger lett 2 mill i løpet av ett år. Ikke sant @paddy? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ser bedre og bedre ut, men nå må hypen begynne snart! Kort tid til lansering nå :grinning:

3 Likes

Får nok ingen hype før omtrent lansering. Muligens når preorder folka kan spille.

Hypen starter definitivt når preorder-folka kan spille, senest en måned før 4. desember. :slight_smile:

3 Likes

Må få en hype på hypen også.

4 Likes

Closed Beta starter seinest 4. November?

2 Likes

1 mnd før release ja

Första Instagram inlägget. Får hoppas MYZ hypen drar igång snart

8 Likes

Tänk om MYZ får fysiska kopior? Kommunicerat är ju enbart digitalt

MYZ finns upplagd som artikel både på Webhallen och Inet för Xbox och PS4.

https://www.webhallen.com/se/product/283712-Mutant-Year-Zero-Road-to-Eden?ref=Prisjakt

Så det talar ju lite mer för att de blir fysiska kopior. eller så får man en digital kod men känns ganska pointless

Webhallen t.ex. kör INTE med digitala kopior utan bara fysiska kopior.

3 Likes