Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Er også sett 26k ganger totalt på IGN, DT Gaming og Gamespot.

682 ratings hvorav 94,5% positive.

7 Likes

https://pbs.twimg.com/media/DpUzHFYWsAAeNlp?format=jpg

Klare for hype?

4 Likes

Hypen før slippet av CE ifjor var formidabel og kursen gikk som en rakett. Hva tror dere om MYZ?

1 Like

Jeg tror det blir rimelig bra, kanskje bedre enn folk flest tror.
Det finnes ikke noe lignende der ute.

1 Like

10% off med koden EARLYDUCK :stuck_out_tongue:

Ikke lenge til beta nå…

9 Likes

Flere som gleder seg til å spille som denne? :sunglasses:

4 Likes

Då beställde jag 10% billigare. Tack för koden.

1 Like

Noen datakyndige som har prøvd å se om det kan hentes ut noen tall fra https://buy.mutantyearzero.com for å se på trafikken på siden? Tipper at de har tettet alle hull, men finnes vel en del tjenester som gjør slikt.

Litt usikker på hva du vil hente ut, det er bare en storefront. Tror ikke de lagrer alle ordrene der.

Snart mulighet for preorder på steam

1 Like

Retail på senere tidspunkt da, eller nogo for retail i det store og hele?

Mener de har sagt at retail ville bli vurdert etter hvert. Slik jeg har forstått det så lanserer de rent digitalt og vurderer å lage fysiske utgaver når de ser hvordan mottagelsen blir. Husker dessverre ikke hvor jeg mener å ha lest det.

1 Like

Det må være basert på våre diskusjoner / antakelser etter det ble bekreftet at retail ikke var et faktum ved launch.

Kan ikke hjelpe med eksakt hvor dette ble sagt/skrevet men mener det er forholdsvis gammel info. Mener bestemt at nyere info forefinnes som bekrefter at dette ligger i planene. I tillegg til at multi-player også er snakket om (av Funcom)

Mp ble nevnt på en stream som noe som kunne patches inn på et senere tidspunkt hvis det var aktuelt.

Jag tror vi kan hoppas på lite hype i PlayStation & Xbox kanaler inom relativt kort tid. Det kan vara smart med lite PR innan alla gamers hamnar i den beryktade RDR2-bubblan :wink:

Tja jeg tror det er like greit å spare på kruttet til etter RDR2 er lansert og hypen der er nedadgående. Fortsatt nesten 6 uker til lansering etter RDR2 utgis.

Noen har lurt på om det blir flere karakterer- ifølge denne kilden virker som det kanskje kan bli en til hvertfall.

Kommer garantert DLC pakker som kan inneholde flere karakterer om de selger bra.

2 Likes

Viktigere for meg at spillet inneholder en ekstra karakter man kan unlocke in game og gjøre spillet mer attraktivt, enn at det en eller annen gang kommer en DLC