Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Fante denne videoen som viser “15 New Games Like XCOM for 2018 - 2019 | Upcoming”. Synes MYZ kan rangeres høyt blandt de der :slight_smile:

3 Likes

Mange snakker om hype frem mot 4. desember, men realiteten er at helga om 14 dager kommer til å si MYE om potensiale og hvordan ståa er. Mandagen etter kan det i verste fall både bli vanskelig å komme inn med volum på både oppside, eller ut på nedside.

Beklager å ha sovet i timen her - men hva skjer om 14 dager? Pre-launch? Beta? Har du tilgang?

1 måned før launch ca 2 november starter Beta :wink:

4 Likes

What he :point_up_2: said. Og alle kan kjøpe tilgang gjennom deluxe-utgave. Det gjelder vel fortsatt?

6 Likes
4 Likes

Over 60k views nå.

3 Likes

Er de unike tro?

1 Like

På Youtube er det vel disse to som har flest views. Begge er ganske gamle så vi får håper de greier å komme med nye videoer ved launch som genererer mange views igjen.


Nei, mest sannsynlig ikke. Fra egne erfaringer ligger unike avspillinger rundt 8-12% lavere.

1 Like

De teller visst på en ganske avansert måte for å unngå at Youtubere blåser opp tallene sine med spam, roboter o.l. Men, det virker som om de prøver å telle unike views over 30 sek. Det kan gjøre view counten litt vansklig å vurdere på lengere videoer. Hva har de faktisk sett? Tror de gir 2 views dersom én person ser samme video 2 ganger dersom de ikke er rett etter hverandre.

Jag står för 58.000, resten borde vara unika! :wink:

En uke ca. til beta. Tror dere vi får en pressemelding om dato snart,kanskje allerede i morgen? (En uke før). Eller vil det bare bli en key sendt på mail?

Så ikke denne linket noen plass :slight_smile: Kort fortalt: Safe Zone i spillet

4 Likes

27 børsdager igjen.

2 Likes

Funcom er publisher, og traff ganske godt med conan exiles. Slik har hendelsesforløpet vært, og kan også se ut nå, dersom vi sammenlikner ce med myz:

Conan Exiles:
28.01.2016–> Cinematic REVEAL trailer:
22.11.2016–> announcement trailer (gameplay)
25.01.2017–> official cinematic trailer
30. 01. 2017–> Early access launch trailer
31.01.2017 Release

Mutant Year Zero:
28.02.2018 --> Cinematic Reveal trailer
28.03.2018 --> First gameplay
20.06.2018 --> Gameplay trailer
21.08.2018–> Release date announcement trailer
04.10.2018–> 20 minutes of gameplay
18.10.2018–> What is mutant year zero?

Beta kommer om 7 dager. Mulig det slippes en trailer.
Vi kan uansett forvente Official cinematic trailer og launch trailer som det markedsføres på et mye større nivå.

Dette blir en test for å se Funcom kan være en seriøs publisher-partner.

13 Likes

Neste spill tror jeg kommer til å ha en kortere tidslinje for dette. Jeg tror MYZ var planlagt med tidligere launch og at de i utgangspunktet planla med litt kortere tid fra Cinematic Reveal trailer til launch. Tipper 6 mnd tidslinje neste gang jeg :slight_smile:

5 Likes

Der er jeg helt enig med deg @Krafer. MYZ var helt klart planlagt med tidligere release.
Hvorfor det dro ut kan jeg bare spekulere på. Var den opprinnelige planen bare å lansere på PC? Men etter den overveldene velkomsten spillet fikk fra potensielle spillere og media bestemte de seg for å porte det både til PS4 og X-Box ?

2 Likes

Funcom har vel mer eller mindre sagt det rett ut - at tilbakemeldingene på MYZ var bra nok til at det rettferdiggjorde mer tid i QA. :slight_smile:

4 Likes