Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Steam community

Ja, men tallet? Jeg tror jeg er blind, men jeg ser ikke hvor mange som er medlemmer i samfunnet?

https://steamcommunity.com/games/760060

Faen, jeg lurer på hvorfor steam alltid geleider meg hit:

Tusen takk !

Det tar vanligvis først av på lanseringsdagen. Inntil da er det ikke mulig å bruke Google trend som en negativ indikator.

6 Likes

Når til og med xcom fans sier MYZ er ett bedre spill mye pga karakterene i spillet så må dette bli meget bra. @Evilfreud dine tall må oppjusteres kraftig. Mente du virkelig 250k på alle plattformer i løpet av ett år?

5 Likes

Jeg prøver å være nøktern, så får heller andre komme med de store tallene :slight_smile:

2 Likes

Litt optimistisk matte.
CE hadde 1.140.000 eiere på steam pr juli 2018. * 8% = 91000 potensielle eiere allerede, 1 mnd før release. #fingerscrossed.

1 Like

Hvordan er stemningen på betaforumet, @Evilfreud eller noen andre av dere som er med i beta? Meldes det om mye bugs?

Sjekk ut like-ration på denne videoen f.eks. : 1200 likes - 7 dislikes. Det må jo være sykt bra :

4 Likes

Fresh from the beta.

2 nye spillbare karakterer.

image

24 Likes

Det er mye av de samme bugsa som går igjen.

De kan oppsumeres som.

Kamera oppfører seg av og til rart i combat.
Rebinder du en bestemt knapp skifter språket til tysk, rebinder du tilbake igjen får du engelsk igjen.
Det finnes enkelte plasser på kartet hvor du kan bli stuck.
Noen grafiske bugs av mindre karakter

Stemningen er meget god, Det er ikke så mange på forumet men folk virker å digge spillet.

3 Likes

Jeg garanterer at en eller annen gang gjennom spillet så blir setningen “What does the fox say” ytret. Om ikke blir jeg faktisk skuffet.

6 Likes

Jeg slår på tromma og sier 2 millioner solgte

4 Likes

Som @Evilfreud - så liker jeg å ha en nøktern og realistisk tilnærming ift. Salgstall her, MEN jeg må vedgå at jo mer jeg ser av spillet og responsen så blir jeg litt småhypet! Vi «vet» at dette spillet ikke trenger å selge i nærheten 7 -siffret før dette er en STOR suksess. Dette kan virkelig bli KNALL I PADDEN! :crossed_fingers: Hold på aksjene godtfolk. Helt utrolig at jeg fikk kjøpt litt på 18,00,- i går. Have a good one :facepunch:

7 Likes

Jeg tror 250k solgte til fullpris er suksess i bøkene til funcom.

Tror jeg de kan selge 500k. yep. Men dersom alle tror 2mill solgte og de selger KUN 1,5mill så blir vi skuffa.

Selger de 500k og alle håper på 250k blir det fest.

Så 250k it is :wink:

11 Likes

Vel jeg har det veddemålet med @Paddy80 men jeg tror det skal holde hardt :joy: men man vett jo aldri. Når til og med xcom folk sier lovord om spillet da må jeg si at dette lukter det mange tusen solgte spill

3 Likes

200k -300k første uken. (@Christian tvingte meg til å øke estimatet)
1,5m ila 365 dager.
Alle consoler inkludert.

Hvem vedder imot? Lets have sum fun :sunglasses::8ball:

4 Likes

Første uken er fort 33% av årssalget :slightly_smiling_face:

1 Like

Det stemmer vel ikke viss vi sammenligner EArelease tallene for CE ? 33% blir vel for mye på ei uke av årssalget.?