En på discord hadde mail korrespondanse med CEO i slutten av desember 2025
Jag har fått svar från David på ett antal mejl jag hotade honom att äntligen läsa. Kanske kan detta vara en “sticky” (som inte drunknar i annat prat) som kan användas för att förbli lugn (tveksam) fram till åtminstone den 1 december.
Fråga om potentiella avtal i år:
Hej,
Jag kan bekräfta att vi förväntar oss ett signerat avtal under året och att det troligtvis är ett projekt utanför GLP-1 området och ytterligare ett inom GLP-1 området.
Jag räknar inte in det mindre tillskottet i det avtal som slöts i augusti i dessa två.
MVH
David
Fråga om positiva toppresultat för CAM2056:
Hej,
Bra resultat i denna studie, stöder vår utveckling tycker jag.
MVH
David
Fråga om brist på insiderköp:
Hej,
Vi sitter fast alltsom oftast fast i olika listor som förhindrar handel. Så även nu.
MVH
David
Fråga om uppskalning:
Hej,
Bedömer att vi har en bra plan framåt för uppskalning. I den ligger att visa att vi har låg variation i vår tillverkning, dvs lika frisättningsprofil etc….
Uppskalningen är en produkt av utrustning och process och möjligheten att uppnå GMP ställda krav. Ser att vi bemöter dessa frågor i planen.
Bedömer att var data för att partners ska känna sig trygga i den fas vi nu är i, inklusive bra stabdata. Sen finns det alltid en önskan att kunna visa mer data, men för den fas vi nu är i skulle jag säga att vi har det som behövs.
MVH
David
Hej,
Det är alltid önskvärt att ha en färdig produktionsanläggning men det är inte kritiskt på något sätt.
DE detaljerade frågorna om kostander och så svarar vi på till partners under CDA, så kommer inte gå ini på det i mitt svar. Dock kan jag säga att vi har en enkel produktionsprocess och inga konstigt höga kostnader. Snarare tvärt om.
Nu måste jag iväg . Men några svar fick du.
MVH
David
Overnevnte “deal” aktivitet er altså før man fikk se data fra semaglutid rotte studien samt PK mot kvartalsvis dosering