Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Napatech: Reconfigurable Computing

Mulig pullback’en du har ventet på er i gang. Kan se ut som trader-penger trekkes over mot olje i dag.

1 Like

Fint å se at den tilsynelatende har funnet seg et hvileområde på firetallet. Ligger godt å venter her til CMD og Q3. Kan være et fint sted å akkumulere på.

@Nocturne hva tenker du ?

Hm, ekstremt vanskelig denne. Ligger foreløpig i en EQ på daily. Brudd på denne vil sannsynligvis vise veien videre. Volum tørker ut inn i formasjonen, noe som er normalt. Vi ønsker å se volum ta seg opp når den bryter, ellers kan man bli faket ut (falskt brudd).

Stochastics har kommet helt ned nå, så det er muligheter for moment til oppsiden, men siden den alt har gått så mye ville jeg vært meget forsiktig med den.

Daily:

Edit: @Kronn - hvis du skal trade den, se om du får brudd over 4.93ish med volumspike.
Hvis Stochastics (se pil) også da krysser inn i det skraverte blå området er det rimelig nice.

4HR:

1 Like

23.09.19

Brudd opp på gang ?

Edit: like før den vippes over 5 nå

Skjedde i skrivende stund

2 Likes

Du er flink å “plukke” aksjer Kronn. Skulle gjerne vært med toget selv,men mye arbeid så har ikke tid å følge med :wink:

1 Like

Føler meg ikkje helt trygg før det omsettes mer aksjer godt over femmeren

Det gjør du lurt i. Blir spennende å se nå om 4.93 som jeg nevnte i går holder som støtte :upside_down_face:

1 Like

https://www.introduce.se/foretag/Napatech/Equity-research/2019/9/napatech---adapt-and-conquer/

Gikk utigjen, virket tung å fyre opp

Jeg akkumulerer. Tolker rykket i går som at det fremdeles er interesse her, og at det bok kommer flere rykk.

Napa falt voldsomt tilbake, greit å la den seile sin egen sjø til den finner fotfeste igjen, her hadde eg flaks med vurderingene da den ble blytung på salgssiden like over femmeren

1 Like

F… du er on a roll for tiden. Hvis du nå bare sizer opp tradene litt så blir det mer en is :wink:

1 Like

Eg har hatt et par tre heldige trader ja, har blitt noen høvdinger siste dagene, så isbudsjettet er sikret utober høsten :+1::star_struck:
Dei beste traden fjør eg definitivt i smal CAP jalla, på moment om dagen, føler det er der greia mi er

2 Likes

Ja, ser hvilke aksjer du er inne i, men du håndterer risikoen på en fin måte. Aldri noe hauss, pur realisme. Tror det er mulig å utnytte og tjene penger på moment på den måten. You do you boo :slightly_smiling_face:

1 Like

Eg har blitt voksen med tiden :+1::joy:

Tok en liten posisjon her jeg tenker å bygge opp om den kommer seg over 4.50 på litt volum.

Pen oppgang i dag. Fikk lastet endel i morges, tok siste rest på ASK. Klar for opptur nå. Er du inne @Kronn?

2 Likes